Gambar2 ini menceritakan kesibukan kami melayan pengunjung2 di booth BT.

Lepas perut kenyang, balik dari makan2 di Koler Perlis maupun di Kangaq, kami menyinggah kat Lounge Hotel yang terletak di laluan kami nak ke lif hotel.. rehat2 sat...dengar nyanyian minah ni. sambey acik duk tk putus asa mencuba nk guna kemudahan wifi utk menembusi akses internet. (mlm akhir baru berjaya pecahkan kod password administrator laptop tuh...cehh..tu pun nk block kan..)
Acik bukan aper...klu dpt betenet tu, ilang sikit rasa letih... mengantuk tetap mengantuk..Gambar sepanjang jalan Ke Padang Besar Bukit bukau yang cam dah dikikis dan di cabul kehormatannya... Bukit tu mesti ada namanya kan.. Hamparan ladang/bendang yang menghiasi perjalanan ini.
Sesaper yg pegi Padang Besar, mesti carik ni dulu...(kok ada la isinya..) kalau tk..tk ada ertinya ke Padang Besar... melainkan memang dah bawak sekepuk duit untuk dilaburkan ke sana.
Acik tingin beli topeng ni senornya....hehe.. best klu dpt nyakat orang. Teringat masa sekolah menengah dulu, ikut rombongan sekolah ke PPinang. Masa tu lom ada jamaktan PP tu lagi. Malam tu kami numpang tido kat sekolah aper tah..bebudak kan..mana nak duk kat hotel...duk kat bilik darjah sekolah je la.. Bila memalam, acik ngan bberapa geng lain pakat pakai telekung takutkan kenkawan ..hehhe.. best masa tuh..
Acik,
ReplyDeleteGi shopping 'touch n go' ni macam exersise juga lah. Jalan-jalan, exercise kaki, tangan, mata, pernafasan, semuanyalah.
ekekeke den kalu poii padang bosar..tak main takat kedai tepi2 jalan tu..masok pekan siam terus. ( Alamak...pecah rahsia)
ReplyDeletetak lalu ko ladang tobu yg cantik tu? haa...rugi la cik!!!
ReplyDeleteapo lak yg rugi nyer jah...
ReplyDeletebukannyer buleh benti ambik gambo pon..
seram aku tgk.. tinggi2 giler..
buatnyer anakonda kuar ker..
eieieie.. tatot..
kan acik kan?
ker acik tak takott?
shopping sakannns..
ReplyDeletesambil menyelam....camsameee je citer kite...memang ada jodoh antara kita kanda...ha...ha...ha...
ReplyDeletelenkali acik promot linggi la pulak. Tompek mancing kek linggi tu pun banyak apo..
ReplyDeleteErr. tompek nyoping ado tak.
salam kak Nora..
ReplyDeletemang sah la exercise kan..memenatkan jer...tpi disebalik penat tu...ada hikmahnya gak...heheh
Mas,
kau klu masuk kat siam tu, jaga bebaik...tpi jgn lupa bagitau acik yo..acik nk ngirim...
Tijah,
acik lalu ...raso eh la...ontahla..
Piah,
entah le..klu dah kluar ulau tu ke...baru lak acik pikir nak takut ke idak ke...begantung takat mana ulau tu nak tunjuk taring dia..hehe
(ckp bosar aku ni kan..)
En_me,
pegang2 jer En_me... tk de nyer shopping.
ckLah,
acik klau nyelam, nyelam bebetui cklah..haha
tpi ni...pegi masa tgh sengkek, poket cabuk penuh habuk...
KPah,
errr...acik tk baper tau tompek mancing kat Linggi...hehhe..boley tak...
Sebab acik mancing luar dari Linggi...dan kekadang mancing kat tempat yg org tk pi mancing...hihihi..