Monday, March 23, 2009

Gambar Hujung Minggu

Gambar yang tk sempat di download pada N3 hari sebelum ini. Hari Ahad: Bertugas di DK UPM Hari Sabtu: Bertugas di Dewan Intec, Uitm... jawab dik jangan tk jawab. On way balik, sempat snap gambo nih...sesajer..

Lokasi: Presint 2/3, Putrajaya

Malam, berenang-renang ke tepian... dan lepas tu, ngidap sakit jari kelengkeng nih... adeeiihh..makin bengkak ku rasa... bila masa tesalah raba pun acik tatau... kener gi sepital tak ngkorang??? (Alhamdulillah jari kelengkeng je yg sakit...masih boleh mengetuk keybod menghapdet blog...heheh) Pehtu, kaki kanan kremp... sampai sekarang rasa sakit lagi kat betis bunting padi acik... lalu acik sapukan minyak urut Mestika dan acik balutkan cecantik.. cantikkan.. Patut kah acik amek MC je arini (Isnin)? (dasar malas nk kijer...!!!) Notes untuk partner jogging: Kener rehat dulu....temasuk aktiviti renang 200m Hari Jumaat: Menziarah baby di Pinggiran Putra Mohd Ammar Hakim (Ummi: Pn. Liza -auntie zaza) yang lahir minggu lepas di Hospital Putrajaya. Eeee..geram budak ni...cubit nanti barutau...!!

8 comments:

  1. kak chah..kena rehat banyak2 tu...tu sign suh rest tu, tu yg cramp sana sini, hehee...ye laaa mana taknya, hari sabtu ahad pon keje, huuuuu

    ReplyDelete
  2. IEQA..
    dah tua, tpi tlupa diri..heheh
    itu yg tak hengat nk jaga kesihatan...
    thx dear for ur konsen.

    ReplyDelete
  3. alang pun tengah exam di UiTM shah alam... semuga dia berjaya..

    ReplyDelete
  4. Achik yg cramp tu masih lagik ek? smlm malam sya gi jugak .. best sunggu

    ReplyDelete
  5. zino, moga alang bejaya..

    sya,
    cramp da kurang...jari makin bolat nih..denyut2...adeiih...sabau jer la...kener banyak bezikir dan besyukur nih..huhu

    ReplyDelete
  6. hello...how are you cik. huwaaa.. tangan cukup gatal nak mongotuk keyboard dan mongutuk acik.
    cik,..
    tu yang bobungkuih tu kaki acik ko. Ingatkan mummy...wakaka..

    ReplyDelete
  7. kpah..
    I'm in the well..thank u..hehe..
    dah ok ke line tipon? Ni upgrade kasik laju lagi ye..lgi senang nk ngetuk dan ngutuk..:)

    kaki cramp la kpah..ni dh ok...tgn dlm poses rawatan..sib blh ngetuk lagik nih...huhu..

    ReplyDelete
  8. comey nyer anak zaza!!! semoga kak zaza pantang molek2...cepat le bawak baby mai opis ek...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...