Friday, July 17, 2009

Ubat

aku jadik lemahh...dan lemah.... pas makan ubat nihh... ni yg aku malas nak gi kinik nihh...bukan tambah bayekkk.... dah sik tidooooo je...... Otak tk leh mikir nih... biler nk ok gaknya.... mahap la blog... aku tk dpt nk layan blues kat blog ku tesayang ini hari... bebetul lembik bila tolan ubat kinik yg aku dpt masa gi klinik Presint 9 dgn bos (lyn) semalam. Dia pun da tekena virus selsema dan demam.. aku...??? pembantu perubatan (yg membiarkan akutunggu lama smentara dia beborak kat luar) tu kata jangkitan virus...bukan H1N1 laaaaaaaaaaaaa... virus dari tonsil aku yg membengkak sudah nii.. adeiiihh.. Dah...aku nak tdo lagi..malam jemahat yg mulia ni...aku tk berdaya nak berjaga lebih lama... terjaga ni pun sbb nak makan obat...

6 comments:

zino said...

teruk bunyi dia tu... makan ubat dan berehat je kat rumah.. semuga cepat sembuh...

kakpah said...

ekau bolum baik lagi cik oi. patut sonyap yo. ala sian e. makan sup paneh-paneh cik. bia bopoluh.

Kak Nora said...

Take care acik..

sharamli said...

sm0ga cpt semb0h..insyaAllah

sabiqahAnuar said...

huuu tonsil mmg xbest kak, sy pon kene ni, sb panas sgt kot..rehat byk2 ye kak, Allah ank bagi kak chah rehat, tu yg bagi kak chah demam..

lupekanje said...

salam utk semua..
tima kasih atas doa.
acik tk baper nak elok lagi...but life must go on..
sok kener gi koler pilah lak, amek zirah...
harap2 ok lah...batuk ni menjadik2 belah malam jer...huhu..
maaf, tk dpt nak melompat2 kat blog owang lain arini.

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-