Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
SAHABAT bukan beribu tapi cuma satu, bukan sementara, tapi selamanya,bukan untuk dimusuhi,tapi disayangi, bukan untuk di lupai tapi diingati, bukan hanya di sini tapi dimana2, bukan setakat ini tapi untuk selama-lamanya... :-)
ReplyDeletelah acik pesal lak nie.. den selalu sudi yo jadik kwn acik ;)
ReplyDeletetakkan lah sobab kakpah tak buekkan acik joseh fried chicken acik dah merajuk lak. weh.. tak acilah cam tu.
ReplyDeletenanti la...dah bosa pulasan ni sok sey bawak'an pok acik yo? tunggu 2 taun laie buleh?
ReplyDeletesalam SMM,
ReplyDeletecantik kata2 mu itu...
SAHABAT bukan beribu tapi cuma satu (yg satu ni pyh nak carik,)
bukan sementara, tapi selamanya (ni lagi payah nk dapat)
bukan untuk dimusuhi,tapi disayangi (syg senang carik, bencipun senang mari...)
bukan untuk di lupai tapi diingati (hmm..cuba la lupa kawan...blh..tpi makan masa..)
bukan hanya di sini tapi dimana2 (dmana2?... di hati..)
bukan setakat ini tapi untuk selama-lamanya.. (lama tk lamapun, sampai phujung nyawa kita la kan...)
iina,
ReplyDeletemekasih...acik gumbira je ngan ngkowang..
kpah..
maka oleh itu, masakkanla acik JFC tuh....heheh..
psst...sib kpah tk turun brenang tdi...
ramai bebudak UPM konker kolam arini...acik kojap yo benang tdi..pehtu kuar gi carik roti canai.. namun tak de jeki...kodai roti canai tutup smpai 1 ogos..huhu
tijah,
ReplyDeletebaek nyer ati ngko kann...payah acik nak carik owang yang cam kau nok...
Acik pogang kata kau tu...sok da bebuah, acik gi intai kat Venuzuela tuh..
acik...knpa nie?
ReplyDeletetak mau la tgk acik sedih2 mcm nie..
ye acik ye
wanna..
ReplyDeleteacik cedey tk lama...jap je..ai yem not det taip...heheh..
agak bz... biler tah nak gi lepaks2 kat blog knkwan masa bowling aritu..
blm dedapat lagi..
nnt yek...senang2 acik buat kecoh kat umah ngkorang..hehe.
jgn blah acik. jgn blah..
ReplyDeletemasih ada yg sayang..
wahh gituu.. :)
tk jadik la piah..hal secipot, tkkan nk tinggalkan kwan yg belori kat sini kann..hehe...fedulik la.
ReplyDeletetq Woss...lap u.
oke, lap yu tu ..
ReplyDelete*amboi.. ala2 lebing kapel gitu.. wakaka!!*