Tuesday, July 28, 2009

Aku pun...

Ye.... akupun punyer pasaan... Aku reti gak sedih... tpi...aku tkkan ikut pasaan.. sbb aku nak semua yg bebaik ... dan nak semua bebaik... tpi klu dah dsalah tafsirkan.. dan asik salah tafsirannya.. aku pasrah.. dan aku akan blahhh... ada saper kesah????

12 comments:

  1. SAHABAT bukan beribu tapi cuma satu, bukan sementara, tapi selamanya,bukan untuk dimusuhi,tapi disayangi, bukan untuk di lupai tapi diingati, bukan hanya di sini tapi dimana2, bukan setakat ini tapi untuk selama-lamanya... :-)

    ReplyDelete
  2. lah acik pesal lak nie.. den selalu sudi yo jadik kwn acik ;)

    ReplyDelete
  3. takkan lah sobab kakpah tak buekkan acik joseh fried chicken acik dah merajuk lak. weh.. tak acilah cam tu.

    ReplyDelete
  4. nanti la...dah bosa pulasan ni sok sey bawak'an pok acik yo? tunggu 2 taun laie buleh?

    ReplyDelete
  5. salam SMM,
    cantik kata2 mu itu...
    SAHABAT bukan beribu tapi cuma satu (yg satu ni pyh nak carik,)
    bukan sementara, tapi selamanya (ni lagi payah nk dapat)
    bukan untuk dimusuhi,tapi disayangi (syg senang carik, bencipun senang mari...)
    bukan untuk di lupai tapi diingati (hmm..cuba la lupa kawan...blh..tpi makan masa..)

    bukan hanya di sini tapi dimana2 (dmana2?... di hati..)
    bukan setakat ini tapi untuk selama-lamanya.. (lama tk lamapun, sampai phujung nyawa kita la kan...)

    ReplyDelete
  6. iina,
    mekasih...acik gumbira je ngan ngkowang..


    kpah..
    maka oleh itu, masakkanla acik JFC tuh....heheh..
    psst...sib kpah tk turun brenang tdi...
    ramai bebudak UPM konker kolam arini...acik kojap yo benang tdi..pehtu kuar gi carik roti canai.. namun tak de jeki...kodai roti canai tutup smpai 1 ogos..huhu

    ReplyDelete
  7. tijah,
    baek nyer ati ngko kann...payah acik nak carik owang yang cam kau nok...
    Acik pogang kata kau tu...sok da bebuah, acik gi intai kat Venuzuela tuh..

    ReplyDelete
  8. acik...knpa nie?
    tak mau la tgk acik sedih2 mcm nie..
    ye acik ye

    ReplyDelete
  9. wanna..
    acik cedey tk lama...jap je..ai yem not det taip...heheh..
    agak bz... biler tah nak gi lepaks2 kat blog knkwan masa bowling aritu..
    blm dedapat lagi..
    nnt yek...senang2 acik buat kecoh kat umah ngkorang..hehe.

    ReplyDelete
  10. jgn blah acik. jgn blah..
    masih ada yg sayang..
    wahh gituu.. :)

    ReplyDelete
  11. tk jadik la piah..hal secipot, tkkan nk tinggalkan kwan yg belori kat sini kann..hehe...fedulik la.
    tq Woss...lap u.

    ReplyDelete
  12. oke, lap yu tu ..
    *amboi.. ala2 lebing kapel gitu.. wakaka!!*

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...