Sunday, July 26, 2009

Blogger Bowling For Fun(BBFF) 26 Julai 2009

Host yang ceria - merangkap bakal menghantu acik ... yang gumbira sepanjang event ini. err...Tipah...naper dagumu berlapis??? muahahha...

Acik dapat mug nih dari cintawanie .. thank you soooo much.... nnt acik pi jengok blog ni yer..

video Kejayaan yang patut divangger kan. Err...senornya ader sejumlah 123 kepin gambo yg acik snap dari rakaman video yg acik amek spanjang bowling tdi.... nak masukkan smua tak?? hehehhe... (gambo lucah itteww....)

2 comments:

kakpah said...

Sonok acik beboling yo. Kakpah imagin maso acik lempa bola tu kan, bola tu totinggal tapi acik yang topolanting molangga pin pin tu wakakakaka... togolak godang gak ni.

lupekanje said...

tak men pun kpah oooii....hehhe...gi nengok bbudak ni mein je...
dah tetua ni...bio ler diorg pulak men...kang tk mrasa lak diorg pogang bola borek tuh...
errr...akak ni..cam tetawu pulak yg acik ni ponah topolanting centu..hehheh

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-