Problem tk leh bukak blog .... really..? Ok..testing..testing....
dah buley bukak eekk..
Ok..pribahasa hari ini, Rezeki jangan ditolak, Bala jangan di cari.
Sekian.
Wassalam
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
dapat rezeki terpijak ke achik..alhamdulillah
ReplyDeletekengkadang ada gak bala yang datang tapi disangka rejeki..kan Cik?
ReplyDeleteehehehe..mcm skim cepat kaya tuuu..;p
kopisuam,
ReplyDeleteklu dpt jeki, acik tk pijak..hehe
moralnya, klu dpt makan free ke...pegi lahh..cam acik ari ni.
Tapi klu agak2 kat tengah jalan tu ada lobang, jgn la terjun masuk gakk..hehe
ungkunor,
Acik insap skim cepat kaya ni...tk minat langsung...!! huhu
acik,
ReplyDeletetak baik oo acik bikin wos nebes jer pagi nih..
tak bley bukak blog acik..
ingatkan acik dah ikot jejak langkah kak unibers kita tu..
*wos pon dah semakin tepengaroh nih.. nak praibetkan blog :) *
jgn lupakan daku yer cik, kalo perkara itu *praibetkn blog* benar2 terjadi..
ha? acik dapek reki topijak ko. Kungsi lah cik.. ye..ye..
ReplyDeletekpah...
ReplyDeletehuh?? domam lagi tak kakpahh??
Ingatkan Acik tak mau share dengan akak lagi. Mujur tak delete daripada list 'blog I follow'.
ReplyDeleteKak Nora,
ReplyDeleteacik kan tetap suker berkongsi dengan akak...dan dengan semua... :)
Acikk...
ReplyDeleteNak sejuta hengget.... moleh??
erynz,
ReplyDeletemoley...acik rasa kat akaun street racing acik kat FB tu ada dalam 300 jota....amek la baper nak...wakakkaa...
Wakakkakakaka.... duweet tu buek apo.. bukan boleh boli beger pun...
ReplyDeleteekekek....buley aper...acik dah banyak beli keter ferrari lagik tu...klu nak acik bagi..
ReplyDeleteklu duit ceni...ilangpun tk de owang nak nangeh tau...aper lagik klu tetinggal...wakakaka.