Wednesday, July 29, 2009

Cobaan

Problem tk leh bukak blog .... really..? Ok..testing..testing....

dah buley bukak eekk..

Ok..pribahasa hari ini, Rezeki jangan ditolak, Bala jangan di cari.

Sekian.

Wassalam

12 comments:

Kopi Suam said...

dapat rezeki terpijak ke achik..alhamdulillah

Ungku Nor said...

kengkadang ada gak bala yang datang tapi disangka rejeki..kan Cik?

ehehehe..mcm skim cepat kaya tuuu..;p

lupekanje said...

kopisuam,
klu dpt jeki, acik tk pijak..hehe
moralnya, klu dpt makan free ke...pegi lahh..cam acik ari ni.
Tapi klu agak2 kat tengah jalan tu ada lobang, jgn la terjun masuk gakk..hehe

ungkunor,
Acik insap skim cepat kaya ni...tk minat langsung...!! huhu

kakpiah said...

acik,
tak baik oo acik bikin wos nebes jer pagi nih..
tak bley bukak blog acik..
ingatkan acik dah ikot jejak langkah kak unibers kita tu..
*wos pon dah semakin tepengaroh nih.. nak praibetkan blog :) *

jgn lupakan daku yer cik, kalo perkara itu *praibetkn blog* benar2 terjadi..

kakpah said...

ha? acik dapek reki topijak ko. Kungsi lah cik.. ye..ye..

lupekanje said...

kpah...
huh?? domam lagi tak kakpahh??

Kak Nora said...

Ingatkan Acik tak mau share dengan akak lagi. Mujur tak delete daripada list 'blog I follow'.

lupekanje said...

Kak Nora,
acik kan tetap suker berkongsi dengan akak...dan dengan semua... :)

MY HEART said...

Acikk...

Nak sejuta hengget.... moleh??

lupekanje said...

erynz,
moley...acik rasa kat akaun street racing acik kat FB tu ada dalam 300 jota....amek la baper nak...wakakkaa...

MY HEART said...

Wakakkakakaka.... duweet tu buek apo.. bukan boleh boli beger pun...

lupekanje said...

ekekek....buley aper...acik dah banyak beli keter ferrari lagik tu...klu nak acik bagi..
klu duit ceni...ilangpun tk de owang nak nangeh tau...aper lagik klu tetinggal...wakakaka.

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-