Sunday, July 12, 2009

Aktiviti di Kuarters

Hari ni hari ambek gambar... acik nak skodeng aktiviti penduduk di kuarters Presint 14 hari ni... dari beranda rumah acik. memandangkan acik arini kurantinkan diri..tk mo kluar memana..nak berehat sbb badan tk baper nk sihat... tpi masih blh amik gambar diorg tu. Diorg sangat aktif sukan...bagus... keep it up (walopun acik tk take part pung...ala..acik dh tua..tak koser la..) tpi acik sentiasa menyokong...ala-ala silent supporter gak la.. Hmm...dari laporan2 di blog, nampaknya mereka ni banyak dah berjaya dalam setiap pertandingan yang mereka masuk. Bola sepak... bola tampar, bola jaring, sepak takraw.. Tahniah... acik teropong dari jauh je ye..sbb acik sibuk dgn persediaan nak masuk sukan olimpik ... acara renang kuak tenggelam ..... kekkeke...

SEKIAN. MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA.

6 comments:

zino said...

sekejap lagi zino nak pe presint14.. jemput la ke rumah angah..

kakpah said...

Osah botul dak do kojo e kau cik. Tu la .. momorap lagi kek ghumah.

Kak Nora said...

Acik,
Yang di bawah tu pun menjeling-jeling kat acik tau tak!

lupekanje said...

salam zino,
siler kan..jemput datang ke Presint 14 yang aman damai nih..
masih ada 'sesuatu' tak kat situ?



kpah..
akak tau tak betapa windunya acik nak duk kat rumah camnih... fuhh...aman, damai raso eh hidup. Rumahku sorga ku...heheh
tapi kolam tu tompek permainanku...



Kak Nora,
acik tawu tuh... acik dah lambai dah owang yang jeling acik tuh.. heheh..jenuh gak dio nak kiro acik ni kat tingkat brapo..

secangkir madu merah said...

oh duduk kat precint 14 tingkat bape? nak jenjalan kesanalah...

lupekanje said...

SMM,
siler kan...siler...jgn lupa bawak derian, anggur tk der bijik...satey daging rusa...okeh...hehe..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-