Sunday, July 12, 2009

Aktiviti di Kuarters

Hari ni hari ambek gambar... acik nak skodeng aktiviti penduduk di kuarters Presint 14 hari ni... dari beranda rumah acik. memandangkan acik arini kurantinkan diri..tk mo kluar memana..nak berehat sbb badan tk baper nk sihat... tpi masih blh amik gambar diorg tu. Diorg sangat aktif sukan...bagus... keep it up (walopun acik tk take part pung...ala..acik dh tua..tak koser la..) tpi acik sentiasa menyokong...ala-ala silent supporter gak la.. Hmm...dari laporan2 di blog, nampaknya mereka ni banyak dah berjaya dalam setiap pertandingan yang mereka masuk. Bola sepak... bola tampar, bola jaring, sepak takraw.. Tahniah... acik teropong dari jauh je ye..sbb acik sibuk dgn persediaan nak masuk sukan olimpik ... acara renang kuak tenggelam ..... kekkeke...

SEKIAN. MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA.

6 comments:

  1. sekejap lagi zino nak pe presint14.. jemput la ke rumah angah..

    ReplyDelete
  2. Osah botul dak do kojo e kau cik. Tu la .. momorap lagi kek ghumah.

    ReplyDelete
  3. Acik,
    Yang di bawah tu pun menjeling-jeling kat acik tau tak!

    ReplyDelete
  4. salam zino,
    siler kan..jemput datang ke Presint 14 yang aman damai nih..
    masih ada 'sesuatu' tak kat situ?



    kpah..
    akak tau tak betapa windunya acik nak duk kat rumah camnih... fuhh...aman, damai raso eh hidup. Rumahku sorga ku...heheh
    tapi kolam tu tompek permainanku...



    Kak Nora,
    acik tawu tuh... acik dah lambai dah owang yang jeling acik tuh.. heheh..jenuh gak dio nak kiro acik ni kat tingkat brapo..

    ReplyDelete
  5. oh duduk kat precint 14 tingkat bape? nak jenjalan kesanalah...

    ReplyDelete
  6. SMM,
    siler kan...siler...jgn lupa bawak derian, anggur tk der bijik...satey daging rusa...okeh...hehe..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...