Ni ada lagi gambar2 yang menceritakan peristiwa. Acik ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada mereka yang bersusah payah sama-sama menjayakan acara / perjumpaan ini khas buat semua yang hadir, terutama Tipah (err... mastermind event ini... )
mummysya yang mengadakan majlis hari lahir anaknya Ariesya dan yang sponsor minuman .. dan sesiapa lagi yang acik tak tawu, yang ada sumbangannya dalam event yg meriah ini, temasuk yang mereka yang telah membantu mengiklankan di blog mereka...seperti
Piah@ Wos dan
cikgeligeli dan semua yang terlibat...acik tk kenal ramai orang. Sowiii yer... saya ni pemalu....hehhe..

Mendaftar di kaunter pendaftaran... selamat datang knkawan.. dapatkan sticker pink itu..
Mereka ini memang phantang melihat kamera.....
otomatik jadik Model bertarap supermoon....

Tipah dapat adiah ni..melalui pertandingan bertukar adiah.... suker la tu...sbb dpt bungkusan roner pink...!


Sedang mencabut nombor untuk melihat hadiah mana yang dimenangi...

Cath J...antara nama2 yang acik ingat....

Ni doa nak mintak dapat adiah sebuah banglo???...... aaaminn

NI antara jurugambar sepanjang majlis merangkap sominya mummysya. ...

Tipah kata.... eeh..mana boleh isteri yg bagi mangkuk cabutan bertuah nih... kener owang lain...!!


lalu akhirnya, makcik ini yang sesuai menjalankan tugas itu.

Jangan percaya dengan gambar yang anda lihat... hanya lakunan semata..hehhe..

Kiter balik dulu yekkk..

Lihatlah donia..... ini hadiah yangku menangi...nomor betuah
cikgeligeli.

Hadiah buatmu...
(mahapkan acik...acik luper caper ni....huhu..)

Ibu mithali yang begitu amek berat tentang anak2nya... sungguh...bior ler owang len hempas pulas nk score men boling...tapi Woss @kpiah ni... setia ngan anak dia...Gambar di bawah, semasa sambutan hari lahir Ariesya... anak mummy sya...sowi..kelabu jerkk..sbb dari video okeh...

Cantikkan...kek dia... acik tingin nak makan rambut dia...hehhe..

Ni lagi... cupcakes yg comel...
Sambutan Besday ariesya... Hepi besday to you, dear Ariesya

Jangan lupa.... datang lagi nantii...!!!
Cerita selengkapnya blh diperolehi dari blog
Tipah dan lelain.
Arini (27hb Julai 2009) acik nk gi bayar saman kat Semban. Amek coti ni....
Pehtu nak pi Kepong hantar mak sedara yang sakit haritu, gi umah sowang pak sedara kat Tmn Ehsan... pehtu...errr..errr... tkde gi memana... gi semban smula antar sowang kazen dan balik ke Putrajaya....
tak nyempang-nyempang taww... nak balik hapdet blog copek.. hehehe..
Ader citer lain?? aaahh... maleh tul..pasal badminton suka2 KPM ari Sabtu aritu... acik amek la sedey sbb tk dpt lawan sampai ketitisan peluh terakhir acik...sebab partner mix bergu acik nak balik, gi umah ong kawin... boley ke...???? mencikkk tawww...

Pertemuan pertama dan terakhir, kami bertemu dengan sepasang guru yg handal... err..Datin lak tuh..
acik nengok beg dia jer acik da tawu, dia ni mang saluu main badminton... tu dah saiko acik.. yang maen dua bulan tak sekali nih... masa tu tak tawu lagi dia tu Datin...huhuhu...
Acik harapkan partner acik yg tak penah belatih besama tuh blh kaber acik.. tapii....ohh tidakk... tidak terkaber... maka kami telah kalah dengan sadisnya... ingatkan pertandingan kalah mati. Ruper nya Liga...maknanya ada 2 lagi perlawanan yg acik leh gi... tapiii... itula..spt yg acik kata, partner acik nak pi umah ongkawin. ... tawu2 dia pegi jumpa urusetia nak mintak balik awal... dan tarik diri tanpa maklumkan pengurus pasukan pungg... adeiiihhh... hancuss stakat itu lah pejuangan acik..
Walopun maen suka2... acik tk suka gak kalah gitu ajer tanpa mencuba.... thats not me ..... huhu
Takper...semangat acik ader... kannnzzz...!!
cayalah achik....
ReplyDeletelen kali kalau ada bowling tu kobar2 kan kat KS ok....tapi tahun depan le punya cerita..ni tgh memboyot nak baling bola bowling hape kebendenyer...
apesal la bila aku godek2 kameramen punya gambar tu ari, sume nampak ai gemuk??ahhhhahaha
ReplyDeleteai curik gambar ai hokeh?
Selamat berjuang Acik di gelanggang badminton!
ReplyDeleteeh cik geli, mukan ko mmg udah gumok ka? wargh kah kah kah....
ReplyDelete:p
salam...
ReplyDeletetumpang baca yer.. sonot dapat jumpa acik :)
acik.. den kidnap gambo2 tu sket eh... salam kenal dear..
ReplyDeleteacik..salam perkenalan..
ReplyDeletesori xdpt nk borak lelama ngan acik..
nti klu ada masa kita borak lagik ek acik..
hope acik xkesah dapat kenal ngan wanna
Heloo...hellooo...dtg melawat ni...
ReplyDeleteadeh apa hal lah mukak aku tu... gembira sgt dapat hadiah... aduhai...
selamat berkenalan.. :D
salam semua.. mahapla, lewat sampai kat blog sendiri.. hehhe
ReplyDeletekopi suam..
okes..klu ada lagi main bowling ngan blogger, acik iklan kat sini ...wajib join okeh..heheh
Jaga diri diri dan jaga baby dlam pewot tuh..
Nogha,
buley je nk cuwik. Acik rasa gamba Nogha palin banyak, di samping gamba anak menghantu acik, si Tipah tu...(*baca- mang asik gamba dia je!!)
Gamba lelain, cuber mintak kunci bilik gamba kat Tipah...acik da bagi kat dia. Jgn lak selongkar gambar lain kat bilik tuh...hehhe..
Mcm la banyak jer gamba kat situ kannzz..
Kak Nora,
sobss.... acik kan dah tumpas di gelanggang pertama lagikk...
Tkper kak Nora...lenkali acik akan masuk betanding lagik..
Yang penting ... kerjasamaaa...
hehhe..
Tipah,
ReplyDeletetak baek taw, ngata Nogha gumuks...
Dia tk gumuk...
Dia gumuk bukan kehendak dia tuhh..
Kalu gumuk pun, santek lagi tu...misti tambah beseri dengan 'kegumukan' Nogha tu nanti... Tipah jeles ye??...sebab tk dpt nk gumuks cam Nogha lagi...wakakkakakaa..
Salam Watie...
jemputla masuk...duduk besiler je..tak dak kosi kat sini...hehhe.
Mahapla, tuan rumah tk dpt sambut awal2...sehari suntuk merayap kat luar hari ni...
Yeszz....best gak dpt jumpa Watie kat sna...memasing sibuk ngan anak kannn... acik je tak...hehhe..sbb anak dah bebesau.
lenkali buley jumpa lagik..
Salam kenal Kasehku,
Mahapla sbb acik ni pendiam...idakler besembang ngan smua orang aritu..acik takot nk stat sembang, sbb nnt susah nak stop...hahah..
siler kannn...siler....amek la gambo yang banyak kelabu tuh.
Sebab vid cam acik mana ada flash... dah la snap dari video...tambah kelabu..
janji ada gambo kan...hehhe..
Wanna,
Salam kenal gakss..
Eh..acik kisahhhh... aperlak tk kesah kenal ngan wanna....hehhe
betul la...rasa masa suntuk sgt masa event tuh..tak sempat kenal smua. Lenkali kita wat majlis takruf lelama sikit.
Cath J,
Mukak Cath pun banyak kat koleksi gambar acik ekkk....entah apesal gaknya...hehehhe...
Selamat berkenalan...
acik,
ReplyDeleteauwuu.. malu ai.. ada lak gambo saya secara solo..
sori la cik.. hari tu saya rasa si shinbei tu ngamok tahap dewatanaga!!
masok dlm keta.. elok jer dia tido..
cis.. tak bg chan ibu dia nak bersosial..
nyampes!!
tp lenkali acik mai umah saya lak ek..ek.. muleh kita bergurau senda dgn lebih terperinci lagik.. hahaha!!
Woss..
ReplyDeletenak ..nakk...nak pi umah woss...tapi kener masak laksa ....tu jer acik mintak..hehe