Tuesday, August 25, 2009
PTK ituh
Hari ni acik exam PTK buat kali yg ke berapa tah... paper 1 dah lulus dengan cemerlang nya... (tah camner leh lulus, aku pun tatau..sbb tk study pung....hahah..)
Ni paper 2.... Khusus... ingat nak study malam tadi. Tapi...acik rebah...bersama juadah berbuka poser yang over okehh...!!
Nur Zayani n d gang tetiber dtg menyerbu... maka jadikla majlis berbuka poser ku yang salu hambar.... kini menjadi meriah giler... tapii.... daya ketahanan mata ku amat lemah....
lalu, sepemergian mereka.... aku tumbang... lalu aku pasrah untuk peperiksaan ini......
hahahaa...
Katanyer...klu tk lulus cemerlang gak yg ni...tk leh amek dah...hingga ke tempoh tertentu..
Ye ler...stended acik ni...mesti lulus baik nyer...cumer tk cemerlang... jenis ni yg tk leh amek lagi.
kalu nak amek gak lagi...kener dptkan result yang serendah2 mungkin, tapi jgn kasik gagal...bikin malu je....errr...boley lakk!!! ...heloooo...saper nak result rendah..?? dan...mcmana nak kasik lulus cemerlang pulakkk...
pernah dulu pulun study sampai amek2 cuti.... tapi result...tetap sederhana...
pehtu dah tk koserr nak study.... jawab je laaa..
(da tau nk pekse... pesal tk study dari awal dulu lagiiikk !!! )
Sempena bulan yang molia ini, acik harap adalah limpah kurnia dari Ilahi, merezkikan acik dgn result cemerlang utk peperiksaan kali ni.. klu tk, tutup kodai la acik...utk daftar amek pekse lagi pasni...lalu..tak dapek la naek gaji di tangga teratass...ewaaahh.. errr.. ye ler... P1 , pehtu P2... (acik da lepas ni...) kini acik mengejar tangga gaji P3.... cipot je pung...tpi ...naek la sikit...hehhe..
Syukur Alhamdulillah atas apa yang direzekikan pada ku..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
wos mendoakan dr kejawohan..
ReplyDeletesemuga acik tak tumbang di dewan peperiksaan..
muehehehe!!
gud luck acik!!
acik boley!!!
begitu juga dengan
ReplyDeletediwiku jua
ingin mengucapkan
Selamat Menyambot Hawi Raye
eh bukan! ..
Selamat Berperang Di Medan
Peperiksaan ..
yakin boleh .. Acik Bolehhhhh !!!!
(tukang tambah sorakan Wos)
jangan tumbang cik.. jangan.
ReplyDelete.
.
hehe camano pekso. dah abih lom.
selamat maju jaya achik..ks doakan semoga achik luluih dengan cemorlang...
ReplyDeletebravo..achik buleh
Pehtu leh arr banjer ai kan cik kan?? ahaks!
ReplyDeleteWoss..
ReplyDeletetima kasih atas doa itu, dan acik tk tombang..ye betul..acik belum tombang lagik...hehe
Uji6,
ReplyDeleteyesszz..da lepas penyiksaan kat dewan tuh..hehe..trima kasih..
kakPah,
dah...satu paper je...tpi...entahla...
nak kater senang...susah,
nak kater susah, senang..
Kopisuam,
Timakasih...acik buleyy...yesszzz...insyaAllah..
:)
Eryn,
iskkk..ngko ni...nk banjer, blh je...enitaim..tk yah tgu lulus pekse...hehe..