Saturday, August 29, 2009

kenapa?

Tak hapdet2 nih..?? Sebab tk ada idea laa.. idea smua terbang....tk kembali lagi. Dahla..kira dah hapdet ni. Sekian.

8 comments:

Tijah said...

acik kurang zat kot nih. hehehe

sharamli said...

terbang2 p0n..nnt kembali jgk....

ni p0n kira update la ni..hu3

Kak Nora said...

Okeylah tu

lupekanje said...

tijah..
ye la gaknya tijj..adeiihh..mintak nyawaaa..mintak nyawaaaa...



sharamli,
betul tu...timakasih krn memahami..muahaha..
terbang yg kan pasti kembali..
manthoooppss gitu..



kak nora,
ini macam ok jugak eekk..?? hehe..
Kemalasan tahap gogon nih..

zino said...

ini pun kira update le juga.. hehe

yuyee cap limau said...

cik..gunala minyak yuyeecaplimau.
kembali bertenaga cik..cayolah..

kakpah said...

manyak la ko punya hapdet cik..

lupekanje said...

zino,
kannnnnnzz??? :)


yuyee...
iye dik...minyak cap yuyee, telah dipecayai sejak turun temurun...



Kak Pah,
tooooieeennnnnggg....heheheh..
hapdet la tuh kak pah weeiih..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-