Saturday, August 29, 2009

kenapa?

Tak hapdet2 nih..?? Sebab tk ada idea laa.. idea smua terbang....tk kembali lagi. Dahla..kira dah hapdet ni. Sekian.

8 comments:

  1. acik kurang zat kot nih. hehehe

    ReplyDelete
  2. terbang2 p0n..nnt kembali jgk....

    ni p0n kira update la ni..hu3

    ReplyDelete
  3. tijah..
    ye la gaknya tijj..adeiihh..mintak nyawaaa..mintak nyawaaaa...



    sharamli,
    betul tu...timakasih krn memahami..muahaha..
    terbang yg kan pasti kembali..
    manthoooppss gitu..



    kak nora,
    ini macam ok jugak eekk..?? hehe..
    Kemalasan tahap gogon nih..

    ReplyDelete
  4. ini pun kira update le juga.. hehe

    ReplyDelete
  5. cik..gunala minyak yuyeecaplimau.
    kembali bertenaga cik..cayolah..

    ReplyDelete
  6. manyak la ko punya hapdet cik..

    ReplyDelete
  7. zino,
    kannnnnnzz??? :)


    yuyee...
    iye dik...minyak cap yuyee, telah dipecayai sejak turun temurun...



    Kak Pah,
    tooooieeennnnnggg....heheheh..
    hapdet la tuh kak pah weeiih..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...