Wednesday, August 26, 2009

Morning Pray

Give her strength to fight the pain.... Siti Norsyarira, my officemate that still struggling to survive from the pain of the uninvited sickness... Now, still in ICU...unconscious (the moment I vst her yesterday..) ... location: Hospital of Kuala Pilah. hope today will be better than yesterday..we miss you dear...get well soon.

24 comments:

w.a.n.n.a said...

insyaallah wanna akan doakan kawan acik cepat sembuh..amin

en_me said...

siannyerr, muger cepat sembohh tewww..

Kopi Suam said...

semoga beliau cepat sembuh amin...

kak wos said...

naper cik?
siannyer..
semoga beliau cpt sembuh..

lupekanje said...

salam wanna,
trima ksih...amat terharu..bagi pihak kuarge dia...tah pekaba dia arini....



en_me,
tima kasih manyak2 en_me ..


KS,
tima kasih....doa ibu ngndun nih makbul... :)...kuarga beliau amat bterima kasih..



Woss..
tatau la...biler ujian nk dtg..maka kita akan di uji..
dia batuk2, agak lama dah..pehtu klu batuk sakit di pewot..tekak sakit...makan kalu...muntah..
pehtu demam...suhu hingga 43C...
sesak nafas...koma atau dikomakan...dimasukkn ke ICU..ditebuk lehernya utk dimasukkan tiub demi tiub yg mbantu pnafasannya..itu last msa acik lawat smlm..tk blh dedekat...kmi tgk dari luar bilik je...ada line merah yg menghadkan kehadiran kami di sisinya...piluu rsa tgk fizikalnya...yg hnya nmpak cungapannya bernafas mlalui tiub2 ituh.

kakpah said...

alahai....
semuga sembuh.

sharamli said...

d0akan dia cepat sembuh..
insyaallah...

Kak Nora said...

Yes, get well soon.

hanimndroid said...

smgoa dia kuat, amin!

MY HEART said...

Di doakan semoga segera sembuh kawan acik itu.

lupekanje said...

kakPah..
tq kak pah...hari ni hari dia..esok lusa...ntah antara kita diuji..huhu..



sharamli,
timaksih...atas doa itu.

lupekanje said...

kak nora,
thank you kak..



Hanim,
mekasih..dia pasti kuat...berkat doa smua kita..


Myheart,
yess...thank you..u ol are great unknown friends of her.

yuyee cap limau said...

semoga kawan acik cepat sembuh
dan lalui hari-hari seperti biase..
insyaALLAH

Mak Su said...

hah? naper?
didoakan moga rakan itu segera sembuh dan kembali bekerja semula, insyallah. aminnn

lupekanje said...

yuyee,
ye..itula harapan kami..



Mak su,
jatuh sakit...dan kini di ICU...masih tk sedar...
Tima kasih atas doa Mak Su. Kami masih dedevar nih...dah ada berita angin sebar kata ada org kat pejabat kami ninggal....sungguh keji... dia akan sembuhhh....!

iina said...

Insyallah semoga dia cepat baik.. cik camno exam ptk? agak2 lopeh tak??

lupekanje said...

iina,
mekasih...
pekse....ntahla..nak kata senang...ada gak yg susah..
nak kata susah, ada gak yg senang..

makanya...rsanya cukup sampai di sini je .... mang sekian lah jawabnya..
sebab berkemungkinan acik lulus dengan jayanya... bukan lulus dgn cemerlangnya... seperti yang di idam2kn.

secangkir madu merah said...

semoga kawan acik yg comel itu segera sembuh dan menjalani kehidupan seharian spt sediakala, amiiin..

lupekanje said...

SMM,
aaameen...harap arini 27 Ogos, akan mendgr khabar berita lebih baik tentangnya..
Bangun la syiraaa....

sya said...

Semuga beliau cepat sembuh

uji6june said...

sakit itu adalah salah satu
kifarah terhadap dosa2 lalu ..

semuga Allah mengasihani beliau ..

lupekanje said...

sya,
Aamin..semlm dgr biter yg dia dah sedar dan dah blh bernafas sendiri tanpa bantuan alat pernafasan... Alhamdulillah.
Cumer masih tk blh di dekati lagi.. saspek H1N1 agaknya..sbb result tataw lagi..(boley ke lambat centu nk tawu +ve ato tk nyer...)...rsa cam nk gi tgk dia lagi arini..errr..zirah coti ari..leh gi amek dia skali kat koler pilah kan...tapi....emmm...tgkla dulu..huhu.


Uji6,
Ujian Allah ...centu la kan..
samada utk meningkatkan iman kita...atopun untuk mengampunkan dosa2 kita...dua pkara tu je tujuan kita diuji.
tima kasih uji6.

zino said...

semuga dia cepat sembuh.. amin

lupekanje said...

tima kasih zino..berita terakhir tdi, dia dah sedar dan dah blh bcakap..Alhamdulillah.

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-