Monday, August 10, 2009

JUARA ITU..

Cerita aktiviti mingguan lagi...aper lagi nak criter kan...? melainkan yang sungguh memenatkan ini... Seperti yang digembar gemburkan.. acik atas tiket RUMAH MERAH.. telahpun melepasi hari pertarungan Futsal pada hari Ahad kemaren. Futsal je ...tk main Volley ball okeh.. Hasilnya, kemenangan untuk RUMAH MERAHHHH...mang tk sangka2... sebab acik ingatkan kami menang gaya je...dan menang sorak... rupa2nya kami menang semua...wakakaka..
Ini sebahagian dari ahli RUMAH MERAH yang sungguh ceria... semistinyer..

Acik tengah buat tendangan maut tuuuhh... Futsal Kategori wanita diungguli oleh RUMAH MERAH setelah memenangi dua game dan seri satu game.

(Balik dri acara ni, acik da tk leh jalan.... kaki cramp giler..(padan muker aku..).adeiiih... tpi bak kata zino... bebaloi la kan...sebab dpt jadik johan..heheh)

Pasukan Futsal kategori Lelaki yang kalah di tangga terakhir...tak per...janji kita usaha dan tk penah menyerah, cam slogan kita..

Gempur Merah Jangan Kalah Gempur Merah Jangan Menyerah

Semangat 1 Malaysia..err...1 Opiss....Rumah Biru je tk de tuh.

Pasukan Bola tampar Rumah Merah sedang bersedia untuk menggempur.. Tahniah... berjaya merangkul Johan Keseluruhan setelah bertanding tanpa kalah dan diberikan kemenangan percuma oleh RUmah Hijau yang dah tk cukup orang untuk meneruskan perjuangan. Ketua Pasukan Rumah Merah sedang menerima 'Anugerah' kemenangan dari Bos .. En. Shahriman...

Sekali lagi TAHNIAH ...untuk RUMAH MERAH ku.... kita gempur lagi untuk event selepas ini.. Bowling dan Badminton... yeahhh....chaiyokkk MERAHHHH..

Sekian, laporan SUkan syok sendiri hari ini.

6 comments:

Mak Su said...

maksu kalu main futsal asik tegolek, sebab asik tesepak kashut sendirik, ahaks

lupekanje said...

acik amat behati2 maksu..tkut tesembam tu lah..kang kalu tulang reput ni patah...acikkkk gak yg susyah...kannnzz..heheh...tu yg kejar bolapun pelan2...ala-ala Pramlee..main boxing tuh..hehe

Myza Pesona said...

Tahniah! tahniah!Kita sama rumah la! Tahun ni rumah merah dapat Naib Johan je! tapi kira ok la tu!Puas hati jugak la sebab ada peningkatan!Tengoklah ketua rumahnya pulak yang bersemangat, hehehe!

kakpah said...

Tahniah cik Tahniah!!!!
(kau silolah baco dongan nada tak ikhlas cik)

zino said...

kalau memang sakit pun tak apa hehe

lupekanje said...

Myza,
ok...give me five..heheh


kakpah..
wakakak.... rumah ijo cober lenkali yek...pejuangan masih belum tamat...



zino,
aha.....hari kedua ni dah ok sikit kaki...da buley angkat dah..Alhamdulillah..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-