Hari Sabtu aritu acik menghadiri satu walimatul urus di MPS Seremban. Pasangan dalam lingkungan usia 50an... dah jodohkan...bak kata orang tua tu, kalau jodoh tk kemana...
MB yg paling ensem tu pun turut sama dlm majlis.
(acik sedara gak dgn MB nih...sedara seislam ye ckLah...hehe)

Dari kejauhan, acik nampak sorang ni...bepoluk2 arab la kejap..dia ni kawan acik yang lebih 5 tawon tk jumpa...amvoii amvoii dia..
semenjak da jadik mak datin nih...idak le ingat lagi kat teman...
Ye le...sibuk dengan urusan kemasyarakatan ekk..

Dulu kami sama sekolah...masa sekolah rendah. Tapi sebab dia lagi pandai dari acik..lepas la dia ke sana sini...tk cam acik yg duk je kat kampung tanam obi kayu..
Kami betemu semula ketika dia masih menjadi pensyarah kat INTI College.
Sekang da tk kije....duk hikut dato' ke sana sini jer gaknyer..
Yang kawin ni kakak dia. Sebab tu dia sibuk jadik penyambut tetamu.
Apapun sahabatku, moga bahagia dan dirahmati Allah sentiasa seisi keluarga.
Yang bergambar sebelah datin tu ngape diblurkan gambarnya?
ReplyDeletemana pic pengantin of the year nyeee
ReplyDeletemas,
ReplyDeletelow profile tu...huhu
shifu,
nk tgk ke...sat acik masukkan gambar dia..dgn MB terensem di malaya.
acik.. nak tengok muka acik?
ReplyDeletemuleh laaaa....
tak baik taw wat pangai cam tijah...
totop2 muka..
MB tu...kih..kih..kih...
ReplyDeleteMB tu...baju sutera yang dipakai tu...sama dengan ckLah...sebacng jugak tu...kih...kih...kih..
Hey...lagu ni sama dengan blog ckLah lagi satu...mana pergi lagucempedak?
piah...
ReplyDeletetaim tu muka beminyak..sbb lepas makan nasik minyak
sbb tu kener kaber...
ada banyak gambo acik kat n3 lelepas aper..ala...tijah tu....mlampau anggun...tkut org super impose gambo dia...haha..
Cklah..
yo ko samo?? haha..mesti gi beli sesama gak tu...
lagu samo? wah...tidakla acik pasan tuh...sbb lagu tu wat acik syahdu seketika..nnt da ok..acik tukau lagu lain la pulak..
lagu cempedak dah gugur dari list pojaan mingguan...kener ganti..hehe..
jumpo sosokali kawan lamo ni eh eh.. kadang-kadng tu ado lak sogan e. Yo la kito porasan yang kito ni maintain yo tapi kawan tu dah boghubah ghupo lak (wakaka....cakap orang perasan). buek e di kobaan yang kito ni dah lain lah. Kok jumpo kek mano-mano memang tak kona, kate dio lah. (Lam ati kito, ekau tu kalau tak introdius, den tak yo kona do hehe..)
ReplyDeleteHa? acik tanam ubi kayu?
aku suka singkong...kau suka keju ...
uik??? gambar blur blur :P
ReplyDeleteboto lah tu kak pah..bukan tk kona...payah nk kona..
ReplyDeletekito nengok muko kito hari2 raso menten kan..tpi nengok muko org len sesekli, raso napo org tu cam dah tk cam dolu..hahah..
acik mano suko singkong...tnm singkong yo..tpi suko kingkong...hahah
13may..
gambar blur tk per...jgn orgnya yg blur...betul tk en. 13may....
kak chah, nape "blurr" kan muka dalam gambau tu?? hehe takut publisiti ke kak?
ReplyDeleteingatkan MB yg tak sedar dirinya sudah dipecat ghitewww.. uhuhu
ReplyDeleteLaaa mano pengantinnya???
ReplyDelete