Ni waktu MB Perlis datang merasmikan majlis.
| Ni Dato' K... Timbalan Ketua Setiausaha KPM Garang tau..hehe |
sorry, acik tatau nama penyanyi yg sopan ini. Tapi ada acik denga, sorang blogger lain ada sama waktu ni... acik tk kenal.....tapi ada org sampaikan kat acik yg dia ada menyaksikan penyanyi ni waktu dia buat pesembahan...mesti duduk dedekat acik masa tu... wahh...n that blogger adalah silent reader acik kat sini...iye ke??
Taman Rekreasi Melati ... hmm..damai sungguh kat situ..acik rasa endak je mancing kat tasik nih.
Maria, Natrah dan saper tah..
Macam mau beli ja...tak de la...posing je...hehe
.. Kat Padang Bosa kak Pah oooii....ader piuk moraaaaaaaaahhhh sgt.,..reger RM17 hinggit...for the whooooole set... tapi hak menan...heheh..kan mass kankankan..
Sedapnyer kener peluk camnih...muahaha..(siler abaikan mamat kat bakang kami tu......) Acik akan paparkan lebih banyk gambar sepanjang acik kat sana. ..dan dgn dihburkan lagi lagu minah nih... Memang mabelles Perlis... (senornya tgh tk ada mood nk hapdet...agaknya penat tk ilang lagi..err...joging tk penat eekk.)
Achik tak ngantuk lagi ke.....
ReplyDeleteatau entri sheduled lagi...he...he..
ini baru dinamakan lawatan sambil kerja kan...
ngantukla cklah...saper suh ketuk pintu...
ReplyDeletebukan schedule ini...tpi live...liveee....
dah..acik nk pi tdoq..
kakpah jeles. JELES. Ni tak leh jadik ni. Mesti rengek guling-guling ajak asben pegi padang besar cuti sekolah ni. Periuk...periuk.. kau tunggu kedatangan kpah.....
ReplyDeleteCantik kau posing cik.. siap main pis pis lagi.
acik..ko tingat kudo semalam apo? Eleh...macam den tak tau itu ler mamat paparazi nak amek gamba den dan kuina tu kan?kan?kan?
ReplyDeleteEhehehe blogger mana tu? Alah..piyuk mana reger 17hengget? Piyuk menan kot...acik kelentong tu. Muahahaha den lobih tau
eh, lupo lak kawan acik namo maria tu nampak cantik, den nengok mudo lak, tak tuo pun. Ekekeke buleh jadi pengkritik totap lak den ni.
ReplyDeletehuhu.. bestnyer die p jalan2 kat utara.. sakan erk.. hehe... ape pun, nanti kalu nak berjalan lagi, jgn la lpe ole2 kat kter erk.. hehe
ReplyDeleteamboi dlm ke'bz' smpt lg p tasik melati & pdng besaq no..
ReplyDeleteMekasih le achik hadiah dr Utara tu.. dalam keta lagik sya dah mengunyah dah
ReplyDeleteyg kena poluk tu acik ker??
ReplyDeletetingin nk tgk rupa pawas acik ku ini...
kakpiah, den jawab bagi pihak acik..yolah tu..yang kono poluk tu diolah.Comel jer.Kena puji camtu kalu tak dio antar tuju2.Hehehe buek macam blog sendiri lak nanti acik sentap baru den tau.
ReplyDeletesalam kpah,
ReplyDeletejom ajak le hubby pi sana...boli piuk bebanyak..masak bebanyak..pehtu panggey acik datang makan..hehe..
acik klu amek gamba misti ada pis no war punyer...hehe
Masnurin,
kudo tu? uhuk uhuk...nnt nk tgk lagi citer dia..
syahdu tau..
bukan..bukan mamat tu yg amek gamba ngkorang..ni mamat mamak...haha..
blogger tu senyap je..tk habaq pun dia ada sama masa pompuan tu nyanyi..
acik raso kan..piuk cino mati tu lagi murah dari 17 hengget..kekeke
maria muda? mang la dia muda lagi...tk mcm acik...dah jadik nenek dah..
putera,
okeh..pasni acik poie KL lak..kusus 4 ari stay kat hotel Putra KL...minggu dopan...nk kim aper...hahah...(kusus sejengkal ke kan...)
kuina..
best la kat taman tu..lagi best klu dapat tebar jala tangkap ikan kat situ..sekali lagi acik pegi sana, ngkorang bawak bekelah tepi kolam tu sambey makan pelam...wallaaa..
sya..
oo...drive n eat ye...
malu la acik tk dpt beli lelebih..ujung bulan beb.
Piah,
ko ni tk sesudah tingin nak nengok roper pawas acik..mehla kita deting kat Alamanda..bukan jauh sgtpun kau tuh...tpi jgn busan lak..sobab acik ni pendiam org nyer..takut pas jumpa acik, pehtu tk nak jumpa dah...serik..ha..baru tau..padan muka aku...hehhe
mas..
ReplyDeleterotan kang....hehe..
acik pogi siam aritu nmpak dukun siam sorang..ingat nk amik no tipon, tak sompek lak...kono nuntut klu nk buek tuju2 kat orang...siam main voodoo kan..hehhe.
saperkarr tah yg jeliterr tewww.. fewwwittt
ReplyDelete