Tuesday, February 24, 2009

Sensasi

Memandangkan acik masih dlm tempoh edah berehat...setelah rasa letih yg amat sgt merempoh ujan ribut kat Perlis...maka acik anto gambo ni je utk tatapan pengunjung kt sini hah..ni dia.. Ngkorang jangan tk pcaya acik gi karok... tgkla gaya anggun acik ni. Inilah penyebab bumi perlih dibasahi ujan sepanjang acik kat sana...
Nanti acik citer lagi...simpan schedule utk citer ke Perlis sepanjang sebulan nih...
Banyak ulasan dan huraian serta cadangan2 untuk kerajaan Perlis pikirkan nnt...hah..tu dia.!!
kehkehkeh... naek gisau MB perlih nih...gempak...jgn tk gempak.
Tapi klu nk cepat, ikuti perkembangan kat Blog Masnurin....

15 comments:

MasNurin said...

pandai lah tu, orang pun lom sompek nak hapdet. Curik2 kuar ni skrang ada bengkel.

MasNurin said...

aikkk...awat berlain nau muko acik?Tipoo tipoo tipoo

lupekanje said...

mas,
hehe..syyyh..

Ungku Nor said...

haa..baru nak cakap.

tu bukan acik tuuuu..;p

lupekanje said...

ungkunor,
iskk...klu betuipun ngkorang tk cayer kan...ye laa...acik tk reti nyanyi...heheh..

kakpah said...

Acik kah itu?........

lupekanje said...

lebey kurang la tu...nnt acik masuk gamba lain.

aishifa said...

hoh...tak nak tunjuk muke yer..?nakal tau...

xiiinam said...

telenovela le pulak...kena tunggu sambungan....

aishifa said...

ahah.. sy dah tgk gambar acik kat blog masnurin.. betul ker tuh..?

lupekanje said...

aishifa,
da bnyk kali tunjukla..hehe..

cklah..
acik bz edit gambo utk simpanan admin arini tau...bos tk de...kekeke..

aishifa,
ha..betuila tu...sama kan..dgn yg nyanyi tdi...:)

Tijah said...

aisehmen. lambek lak komen arini. mahap yooo

lupekanje said...

yo lah tijah..kau kan sibuk coci longkang...hehe

kuIna Jentayutiara said...

sama tp tak serupa...

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

patut;ah hujan lebat kat sg.tangkas masa tuh..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-