Thursday, February 12, 2009

Kerja itu..

Kerja banyak hari ni...bos tk ada sampai esok. So, acik akan menyibukkan diri di meja ini saja...menyiapkan kerja2 ini... Ucap selamat bertugas pada blogger semua. Sekian.

12 comments:

kakpiah said...

slamat bekerja acik..
saya pon tgh 'kerja' gak nih..
hehehehe...

MasNurin said...

Saya juga so selamat bekerja lah ye.

dizz said...

selamat keje, moga lancar!

lupekanje said...

Piah
kerja aper tu piah....

Mas,
sesama bekerja..sekang taim makan...kita makan dolu okeh..

dizz
ye..lancar sgt la ni..payah nk konsentret...ader je kerja tambahan yang masuk...hehe

aishifa said...

byak nyer..bertingkat tingkat.. harap bleh siap lah yer..

sabiqahAnuar said...

huhu sempat lagi tu kak chah, meninggalkan amanat penting utk suma bloggers...hehehe

chaiyok!!! aja aja hwaighting !!! kak chah..

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

wah gitu..byk nyer kerja...macam KLCC ..ha ha ha....

p.s. tlg pesan kat boss, sain la cepat surat coti blajo aku....kering ni weiii..

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

lagi sekali..nak lalu.hi hi hi...bila scroll bawah..banyak terlepas n3 acik...syok tgk n3 lepak dataran putrajaya..pernah sekali balik dr kl..tersesat terus ke dataran tu..sampai sana, kontrol gaya..tanak tunjuk muka sesat jalan..lepak sekali ngan org ramai ramai sambil otk memikir jalan nak balik sg. tangkas..ha ha ha

kakpah said...

releks la cik. Bos tak de tu.hehe...

xiiinam said...

kita kerjakan dia..............

lupekanje said...

aishifa
arini sambung...dah hampir siap..hehe..thx

ieqa..
tq ieqa..aja-aja fighting..

cikgooden,
in progress tuh...ada yg da dapat kan..

lupekanje said...

cikgooden lagi,
sesekali pi la solat jemaah kat semejid putra..pehtu blh tengok gelagat org2 yg lepak kat depan masejid tuh...sambey makan kacang...hehe.

kakpah..
tk leh relaks..bos dah pesan..dia mahu keje2 tu siap masa dia balik nnt...huhu.

Cklah,
SAADAP U............:)

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-