Monday, February 23, 2009

Menteri itu dipermainkan

tajuk je centu...ni bukan citer politik... ni rakaman sorang menteri sewaktu merasmikan Hari Keluarga di Kementeriannya...tahun 2008 video

6 comments:

Ungku Nor said...

acik tak terai pulak?

kakpah said...

dah balik ko. sonok? dapek jenjalan tak...

Kak Nora said...

Cen,
Adakah tujuannya begitu, dipermainkan? Tapi pak menteri tu sportingkan?

xiiinam said...

weih...tak boleh tengok lah...apa daa.....

MasNurin said...

banyak ke menyoping kat PB tadik? Hehehe best noo...mai perlis.

lupekanje said...

ungkunor,
acik tk naekpn..tk koser..tkg golak an org yg naek tu jer..hehe..

kpah..
sonok ado..tk sonok pn ado..mlm tdi smpi PUJ.. letih laeei nk hapdet blog.

k nora,
yup...Tok seri nih mang sporting...n I laik the low profile wife too..

cklah,
tu la..laptop canggih sgt, mang tk leh buka.. hehe..gamba tok samudin naek space ship.

mas,
sonok ler...dpt pekasam...hehe..
pers taim gi PB tuh...tatau nak capai apa...pegang2 letak balik..pegang2..letak balik...last2 balik! dah nyesal tk beli...
so, acik buat keputusan lenkali kim je kat mas...hahah.

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-