Thursday, February 5, 2009

PELUANG BELAJAR DI JEPUN

Peluang belajar di Jepun untuk guru2 yang layak. Untuk info lanjut... kat sini. (Guru perlu memohon melalui KPM). Baca syarat untuk melayakkan diri memohon. bagi bukan guru dan bukan kakitangan kerajaan boleh terus gi laman Web JPA .. dan baca syarat2 yang ditetapkan. Sekian, terima kasih. Tuntutlah ilmu walau ke negeri Nippon.

11 comments:

  1. alah.. dah malas nak blajar lagi.. nak cuti cuti di jepun tajaan JPa takde ker acik?

    ReplyDelete
  2. ader......pegi la sendiri..hehehe...

    ReplyDelete
  3. Nihongo-o benkyoo-shitai-desu!!!!

    Ha...jawab...jawab!

    Nihongo-de hanashita kudasai!!!
    Tak mo syakap Merayu! Pancung kapla!!!

    MATA ASHITA...

    Hah...hah..hah...(gelak gaya seperti jeneral Yamashita baru lepas memancung!!!)

    "Ang...ang...ang....dorae...monnn..la..la..la.!)

    ReplyDelete
  4. aku tukar program buleh dak acik?..
    aku nak pi lagi opis acik...

    ReplyDelete
  5. hait... hait.... jom pegi nippon

    ReplyDelete
  6. Cklah san..
    shinen omedeto gozaimase..
    Omatase shimashita..
    Kyo watashi isogashii.
    do shimashita ka? watashi wa sensei ja arimasen...sumimasen..
    *sambei tundukan kapla...hait..
    honto...watashi tachi wa nihongo o benkyo shimasu..

    pesanan utk cklah,

    Anata wa byoki kara, yoku yasumanakereba narimasen!!!!
    Arigato gozaimashita...
    hahaha..hambik kau...

    cikgooden,
    naper nk tukau? dah ok dah tu...klu ada poblem, mai la kat opis nih..bukan jauh bona..sepelaung ye..

    shifu,
    hehe..jgn main hait..hait je..tk ndak cober mohon ke?..siler kalu boleh...

    ReplyDelete
  7. Fuyyyyyoh...
    Wakarimasen...lah! (ada lah juga tu!)
    Nihongo-ga sukoshi hanasemasu...
    Moo sukoshi yukkori hanashite kudasai.....

    Oyasumi-nasai......he...he..he...

    ReplyDelete
  8. heheh....cklah san...shitsurei shimashita..
    hai..kashikomarimashita.

    mata ashita...

    ReplyDelete
  9. iskk.. ingat acik nak gi jopun..
    baru nk pegang kaki acik.. tamoh bg pegi sana..
    motif??
    dengki la... aper lagik.. huah huah...

    ReplyDelete
  10. Piah...klu acik pegi...acik mesti ajak kau samo...kannn...

    ReplyDelete
  11. bagus juga tu sambil belajar sambil makan angin hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-