Monday, November 30, 2009

sakit kepala

Kapla sakit.... tak bley tdo... carik ubat tk jumpa.... sudah terbuangkah? Ato di mana... sekian.

8 comments:

ashley said...

Kalau telan ubat, sila tidur dan rehat..
take care!!

Kak Nora said...

Acik,
Banyak makan daging ke? Anyway, ikut nasihat ashley. Jaga diri.

secangkir madu merah said...

amik soluble panadol dan tidur..insyaAllah boleh melegakan..

Erna said...

makan ubat dan rehat...jaga diri acik

Shifu67 said...

ke sakit pala dah terkena aura musim hujan ni

lupekanje said...

ashley,
telan ubat sudah, tapi nak tido...in the office? ooh tidakk...!! tq.


Kak Nora,
Raya kali ni tadek makan dagin...ader tidakpun, daging dalam mee 2-3 ketui..tq



SMM,
tq, nampaknya, panadol smua tidak berkesan... kekdg terlalai, menganggap ubat itu yg menyembuhkan..pdhal..Allah juga..
Baru sedar, bila makan ubat apa pun, tk beri kesan..tapi usaha kan...InsyaAllah jua.


Erna,
udah terai semua obat...dan fetua akak tuh...
Moga Tuhan sembuhkan, agar kapla ini akan lebih rengan esok..tq


shifu,
tak kot...
setakat ni, duk dlm rumah je...masuk dlm keter, parking kat basement..tadek kener ujan..tapi aura tu, mungkin la...

Mak Su said...

meh maksu picit2 tengkok

lupekanje said...

Mak Su,
best nyer klu ader org nk ficit nih.... sib la Mak Su jawoh...heheh

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-