Ini Yeen, salah sorang wakil kategori double wanita... bermain dgn jayanya di pertemuan dengan Rumah Biru. Tapi tewas bergaya dalam pertemuan dengan Rumah Hijau.
Ni blogger Aida, yang mengungguli kategori single wanita pada hari pertama mewakili RUmah Biru... 'golden fingers' tu...
Dua wakil Rumah Merah kategori Bergu Campuran ... Blogger Lyn, rekod tanpa kalah lagi sehingga pertemuan kedua dengan RUmah Hijau. Kira jadi penyelamat kepada Rumah Merah yang hampir tumpas di perlawanan kali kedua dengan Rumah Hijau yang memberikan mata kemenangan tipis 3-2.
Maria yang tewas pada pertemuan dengan pemain single wanita Rumah Biru, tapi cover balik lalu mendapat kemenangan ketika bertemu dengan pemain single wanita Rumah Hijau. Tahniah sis !!
Pasangan Yeen, Ina , kategori Bergu Wanita, yang bersungguh, tapi lebih bersungguh lagi Ketua pasukan, Ana, dalam memberi semangat di sebelahnya...sampai lompat2 tuh.. hehhe..
Pemain single lelaki RUmah Merah yang masih pegang rekod tanpa kalah.... En. Kamaruzaman.
En. Faizal wakil Rumah Biru yang udah kalah... kategori single dan bergu campuran...jgn marah banggg...
Pertemuan Bergu campuran Merah lawan Hijau baru je dibuat semalam sebab tak cukup masa minggu lepas. Kira penentu untuk tahu sapa yang menang . Udah dedua pasukan dpt markah 2-2.
Tapi acik tk pegi tengok dan amek gambar, sebab pegi becumbu rayu dan memadu asmara dengan si Eddie Roseqa atau
Mr E (Blogger My name is E)kat bilik dia...hehhe.. sabau je lah kan. (makan-makan senornya...)
Semua perlawanan itu telah dibuat sewaktu rehat antara pukul 1-2 petang. So, memang amat singkat.
Tinggal satu perlawanan lagi...bertemu Rumah Kuning. Harap2 Rumah Merah akan menang Kejohanan ini. Sebab lepas ni Cabaran Ping Pong pulak.... kali ni acik masuk...lom tau lagi leh menang...sebab acik tk geti main...heheh... tapi acik yakin RUmah Merah akan menang, memandangkan kami ada pemain handalan... (kondifen je kan..)...Tungggguuuuuuuuuuuuuuu...
Sekian Lintas langsung laporan sukan hari ini dari acik..

ektip gak opis acik dlm bab2 sukan nih ek???
ReplyDeleteye cik tipah..tpi tk leh lawan BNM..huhu..kami semeking..
ReplyDeleteammvoiii cumbu rayu berasmara ghitewww.. ehehe
ReplyDeleteachik,
ReplyDeleteI boleh main kerem nih!!
he he he..
boleh laaaaa sikit sikit..
en_me,
ReplyDeleteye en_me ittew....sesekali melepas windu, melangsai dendam di kalbu...ewaaahh..
ashley,
okeh...lenkali kita buat gathering, leh buat satu acara lawan carrom blogger lak.. asik lawan boling je kan...hehhe..
windu kat kak pah....rasa lambat je dia nak balik ..huhu...
hohoho achik...E luper nk kumen nie entry lar..yer2x..kami mmg pasangan yg sec0cok? erkk.. ???
ReplyDeleteheeee...
My Name Is E,
E,
ReplyDeleteheheh...piiiiirrraaahhh....!!!