Hujan
Artist: Sudirman
Hujan yang turun bagaikan mutiara
Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut
Cinta yang bersemi
Diwaktu hujan turun
Menyirami ketandusan hati
Dan hujan turut mengiringi Engkau pergi...
Selembut hujan bercurahan
Begitulah cinta ini Semesra bumi yang disirami Begitulah hati ini Hujan yang turun bersama air mata Bersama pedih, bersama rindu Kau datang dan kau pergi jua Rindu lagi...
Ehh...arini jumaat ehh... errr....acik masih nk tarik simut ni... coti2 mesia..
Selamat bekerja la buat ngkorang di pejabat nuu.. hehhe
Moral of the story:
Hujan , adalah rahmat....kerana hujan, bumi Allah ini menjadi subur....Berkilau bersinar berkerdipan
Subur menghijau bumi terbentang
Dan bayu berpuput lembut
Cinta yang bersemi
Diwaktu hujan turun
Menyirami ketandusan hati
Dan hujan turut mengiringi Engkau pergi...
Selembut hujan bercurahan
Begitulah cinta ini Semesra bumi yang disirami Begitulah hati ini Hujan yang turun bersama air mata Bersama pedih, bersama rindu Kau datang dan kau pergi jua Rindu lagi...
Kerana hujan, tidur menjadi tambah lena.....aaaaaaaaaaarrh.. Maaf la..acik merapu meraban di Jumaat yang mulia. Jap lagi nak balik kamfung mesin ghumput. Rumput udah fanjang...sejak raya aritu tak de nak mesin lagik.. Pastu nak pegi hantar HaZirah balik Kolej di Koler Filah... huh...
BTW...semalam acik gi tengok Tifah Vogue main bowling kat alamanda... chai yokkk tipahh... doaku sentiasa buatmu..... arini kalo sempat balik copek, acik gi tgk lagi dari kejauhan yekkk.. Sian adik acik sowang tuh...udah la kuwos...semput tk baper nak baek lagi... lagi mawu baling itu bola bosi...huhu.. ..camner pun, moga tipah and the gang monang bosa... Acik patutnya main badminton arini..tpi camner leh telupa kena antar zirah balik ...?? so, good bye badmintonku... lagipun, partner bergu ku main cak cak je..kejap endak..kejap tk endak... lupekanje lahhh..
"ojan yang turun bagaikan emas permata.. eh! bagaikan mutiara"...
ReplyDeleteKalo butul itu kata.. sudah lama kutip itu mutiara la kicik.... ahaks!
zirah nieh yang koler pilah tuh ye cik? hmmm..ym sha takleh pakai la cik. yang add sha kat fb tuh acik ke? kalau tak sha leh anta msg kat situ:)
ReplyDelete* tak jumpa pon takpe...kalau acik ada gambo pun sha dah happy...janji dapat tgk rupa tuh. thanks banyak2 sebab sudi tanyakan mak acik nanti ye!:)
Achik dpt tak jawapan mende yg ditanya semalam?
ReplyDeleteeryn,
ReplyDeletekalu betul itu, sudah kaya kita kan..khasnya ujung2 tawon nih...:)
sha,
yup..dia ler yg kat KP tuh..
malangler eryn...emak acik tk pnah dgr gak.
sya,
tak dpt lagik sya....sya da tau lom...?
monang bosa apo eh?? kalah malu tertingkop ada la! huwaaaaaaaaaaaaaaaaa...
ReplyDeleteneway, tq acik sebab sudi datang bagi sokongan!! toche gak sebab kasik adiah besdei!!! yeay!!!