Friday, June 6, 2008

Bowling lagi

Hari ni aku dan kenkawan pegi main boling lagi. Dah lama kami tk main bersama, seingat aku, last sekali, hujung tahun 2007.

 Selepas tu, suami Puan Lin meninggal dunia. Dan kami berhenti bermain. Tapi hari ni kmi serang lagi Bowling Alley Alamanda tuh. Hmm...macam biasa, banyakla yang dapat menjatuhkan.... bukan botol, tapi bola tuh..ke dalam longkang...hahaha..

Antara yang join hari ni, Aku, cik Ida, Puan Lin, Yeen, Wani dan Norul. Aku rasa terhibur seketika, kerana aku berjaya mendapatkan beberapa strike yang tidak disengajakan... hehehhe.. Selepas bermain, kami terus pegi window shopping di kedai2 berhampiran.

 Hmm..masuk kedai potpuree tu..(eh..betui ka ejaannya..hantamla) wangi sungguh...aku suka kan bau dalam kedai tu. Tapi hati aku kt tempat lain. Lalu aku keluar bersidai di tepi birai...yang membawa permandangan aku ke aras bawah. Melihat manusia2 yang sibuk membeli belah. Aku teruskan perjalanan dengan kawan-kawan aku, ke carrefour...tak lama...kami pulang segera ke office untuk meneruskan tugas hari ini. Moral of the story hari ni,
  • Kalu nk saluu strike, kener la main salu...kalu nak main salu...kener la ada duit ... huhu

1 comment:

  1. E prnh jatuh bola bowling mcm nangka busuk jatuh. 1st time maen. tp, lagak cool jer..

    p/s : terkenang kesah lamer pulak... =P

    My Name Is E,

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...