Friday, June 13, 2008

Arini tutup kedai

bz..nk study...sok pekse. Malam tdi gi merayap menjalankan tugas part time....pastu balik letih..dan trus tdo... pagi ni ada perhimpunan Bahagian..huhu...anak banak masuk kumpulan Nasyid..

tengahari...study with my study group....huwaaaaaaaaaa...mlm ni komfem tk leh nk nulis lagi sbb nk study..knkononnya. Memang da tetua ni payah sikitkan nk blajo....hati dah gelap...payah nk ingat...habih camno.. Wish me luck... Kak teh....sok la saya masuk kat dizzrd.

3 comments:

  1. takpa, pi la buat apa yg patut dulu, kteh doa je dr jauh..

    ni kteh kat pej kena mai jugak walaupun cuti sini jumaat, sbb ada event penting nak kena keje jugak, sian anak2 kena tinggai. nak komen tang 'susahnya nak jaga' tu banyak idea tapi kalut sbb ada keje. nntilah.

    ReplyDelete
  2. Achik.. InsyaAllah lulus.. banyak2 berdoa.. good luck

    ReplyDelete
  3. org yg byk belajar nieh lmbt nyanyuk..sbb bila study, neuron dlm kepala sntiasa aktif utk m'proses maklumat...tp, klu penghidap parkinson tak dpt ler nk dielakkan..itu mmg mslh urat saraf. mintak2x dihindarkan..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...