Main badminton pun aku batalkan hari ni. Semua kawan2 ada agenda masing2. Aku pun sakit kepala. Lalu aku serahkan pada Shahmah dan kenkwannya untuk memenuhkan gelanggang hari ini.
Ni la kenkawan dia yang salu ajak shahmah keluar. malam tdi dia kua. sampai kul baper tah..
tk per...hari ni aku minta tlg , penuhkan court badminton..aku yang tk ada mood
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteT'ingat arwah kwn E meninggal dlm tido..sblm tueh arwah brasa leteyh sgt..asyik2x kater "nk rehat kejap.nk rehat kejap." tp, sempat juga arwah mandi & menunaikan solat isyak sblm berehat utk tdo...esok pg biler dikejutkan bgun Subuh, bdn da sejuk kaku n muka pula da biru pucat...tahulah kami beliau sudah meninggal.
ReplyDeletep/s : slps prstiwa tue, E da tak nk tangguh da solat isyak..sblm tdo mesti solat isyak dulueh..takut nnti klu da tdo tak bgun smula. kurg plak bekalan pahala nk dihitung nnti..hehehehe =P
My Name Is E,