Friday, October 3, 2008

Raya yg biasa je..

Ni posing terkini bebudak acik... cam biasa...depa poyos..masa kt kampung nih. tengok tu....ader kek yang org Pancor Jaya sponsor. Arini nak gi raya lagi. Tak leh nak citer pepanjang. Yang pasti, acik becoti lagi. Tapi dah tk kt kampung. Raya kat bandar pulak, bawak mak acik meronda kt Ptjy n maybe ke Putraheight n Damansara. Ntahla...memana org bawak nnt. Banyak lagi tugasan. Dreber tk berbayar ready je nk bawak pi mana pun..selagi dia masih coti nih..hehe... nampaknya bloggers lain pun sedang beraye sakan. Baliklah nakkkk...ammak merinduimu... *acik batuk...lgi la tk enjoi nk makan lelebih...tgk jer tekulat2 kuah kacang...air batu..air gas..dll..uwaaaaaaaaaaaaaaahhh...

16 comments:

Ungku Nor said...

acik, raye je yang sakan.

saya tak pun..;p

lupakanje said...

acik tk sonok gak..selagi ada penyakit dalm hati acik ni..slagi tu acik gasa tk sonok lansung raya eberi year..

zino said...

tak balik kampong beraya ke.. dah bosa2 anak acik tu.. tak lama lagi bermenantu la kot hehe

lupakanje said...

balik sampai raya ke2 je zino..gi jenjln ke Tampin n seremban, then balik Ptrjy smula...bawak omak rayo area sini pulak..hehhe..
anak dah bosa2...bolo kojap yo kan...hehhe..doakn diorg jadi anak yg bebaik..

Ungku Nor said...

acik ni pun sibuk berayo gak haa..
sunyi-sopi ese kek sini huuuuu ;p

HappyIrfa said...

SALAM ACIK..
wah dah apdet citer raya.

lupakanje said...

ungkunor...
uwaaaaaaaahh..acik hingat acik je yg sensorang kt sini...aper tk bagi salam..blh kita merapu kt sini..haha..
arini acik ngantar anak balik sekolah. pehtu ada anak dri semban lak dtg berayer...acik serek skali bawak gi antar si shahmah gi Puchong, dia tompang keter kawan dari situ...sblm tu gi antar zirah kat Bkt Jalil...bas nk ke Johor tgu kt situ la pulak...setelah puas acik hapal jln nk gi Pduraya..tetiber bas tu tukar port kt Bkt Jalil pulak....cehh...
ehhh..patut ni buat satu n3 baru kan..hehhe..kuih raya banyak lgi tk?? acik da abihh...anak bawak balik sekolah(kabo sensiang...cam tk kasi org dtg dah jer...haha..)sabo jer la..

Irfa...
tu tak apdet...tu org kata cam aper tuh...alah...stakat alas perut jer...sbb 'stopen' (stori pendek) jer dulu sblm diolah stori yg bebetul....(sure panjang N3 lepas ni...)..tunggu smua anak2 balik sklh dulu...heheh..
Irfa sihat??? anak2 sonok raya??? heheh..acik domammm...sian kan...domam rayo.

Cikgooden ...(Selumbar Emas). said...

salam raya achik...nanti saya nak pergi ke bahagian biasiswa nak carik achik la..buleh?

lupakanje said...

alahai...watper nk carik acik..biasanya klu org dh jumpa acik, pehtu dh tk nk layan dah..sebab acik garang....haha..

Ayu said...

Acik...
den selalu poie ko Taman Panchor jaya hehehe ontah-ontah kite sedagho tak kekekeke
jomput la dtg umah dokek yooo Taman melawati :P

Ungku Nor said...

kuih rayo abih takpo..dapek la raso mi yg acik goreng pulak hehehe

lupakanje said...

ayu,
wagheeh ntah kan..??? acik ramai wagheeh kek somban tuh..tk larat nk gi rayo yo..
kat golf height, kt jiboi, kt ampangan, kt senawang...kat rato2 la..heheh..

ungkunor..
stakat mi no poblem..mi meggi pun ado...

Ungku Nor said...

acik..mi meggi tak berapa sedap.
ada laie yg lobih sodap.

mee Sedap.

hmm..perfect..=> bak kato minah saleh dalam ikilan dio tu..hehehe

lupakanje said...

baru lps makan mee kari kt Rasa Alamanda...berasap...hehhe..

sya said...

Achik.. sama lah kita batuk, tapi sya tak pantang.. makan aje apa yg depan mata

lupakanje said...

sya,
pantang jugak tuh...pantang jumpa...haha..bru balik dari Mydin, bru jumpa lemon/asam limau...nk minum ngan madu....ubat batuk. Malam tdi member YM di France kata, mak dia bagi makan madu + serbuk lada hitam...acik cuber sbb dri aritu carik limau tk dpt..lada itam banyakla kt umah...arini ada kurangnya...heheh..tpi nk makan madu+limau gak..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-