Friday, October 3, 2008
Raya yg biasa je..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
acik, raye je yang sakan.
ReplyDeletesaya tak pun..;p
acik tk sonok gak..selagi ada penyakit dalm hati acik ni..slagi tu acik gasa tk sonok lansung raya eberi year..
ReplyDeletetak balik kampong beraya ke.. dah bosa2 anak acik tu.. tak lama lagi bermenantu la kot hehe
ReplyDeletebalik sampai raya ke2 je zino..gi jenjln ke Tampin n seremban, then balik Ptrjy smula...bawak omak rayo area sini pulak..hehhe..
ReplyDeleteanak dah bosa2...bolo kojap yo kan...hehhe..doakn diorg jadi anak yg bebaik..
acik ni pun sibuk berayo gak haa..
ReplyDeletesunyi-sopi ese kek sini huuuuu ;p
SALAM ACIK..
ReplyDeletewah dah apdet citer raya.
ungkunor...
ReplyDeleteuwaaaaaaaahh..acik hingat acik je yg sensorang kt sini...aper tk bagi salam..blh kita merapu kt sini..haha..
arini acik ngantar anak balik sekolah. pehtu ada anak dri semban lak dtg berayer...acik serek skali bawak gi antar si shahmah gi Puchong, dia tompang keter kawan dari situ...sblm tu gi antar zirah kat Bkt Jalil...bas nk ke Johor tgu kt situ la pulak...setelah puas acik hapal jln nk gi Pduraya..tetiber bas tu tukar port kt Bkt Jalil pulak....cehh...
ehhh..patut ni buat satu n3 baru kan..hehhe..kuih raya banyak lgi tk?? acik da abihh...anak bawak balik sekolah(kabo sensiang...cam tk kasi org dtg dah jer...haha..)sabo jer la..
Irfa...
tu tak apdet...tu org kata cam aper tuh...alah...stakat alas perut jer...sbb 'stopen' (stori pendek) jer dulu sblm diolah stori yg bebetul....(sure panjang N3 lepas ni...)..tunggu smua anak2 balik sklh dulu...heheh..
Irfa sihat??? anak2 sonok raya??? heheh..acik domammm...sian kan...domam rayo.
salam raya achik...nanti saya nak pergi ke bahagian biasiswa nak carik achik la..buleh?
ReplyDeletealahai...watper nk carik acik..biasanya klu org dh jumpa acik, pehtu dh tk nk layan dah..sebab acik garang....haha..
ReplyDeleteAcik...
ReplyDeleteden selalu poie ko Taman Panchor jaya hehehe ontah-ontah kite sedagho tak kekekeke
jomput la dtg umah dokek yooo Taman melawati :P
kuih rayo abih takpo..dapek la raso mi yg acik goreng pulak hehehe
ReplyDeleteayu,
ReplyDeletewagheeh ntah kan..??? acik ramai wagheeh kek somban tuh..tk larat nk gi rayo yo..
kat golf height, kt jiboi, kt ampangan, kt senawang...kat rato2 la..heheh..
ungkunor..
stakat mi no poblem..mi meggi pun ado...
acik..mi meggi tak berapa sedap.
ReplyDeleteada laie yg lobih sodap.
mee Sedap.
hmm..perfect..=> bak kato minah saleh dalam ikilan dio tu..hehehe
baru lps makan mee kari kt Rasa Alamanda...berasap...hehhe..
ReplyDeleteAchik.. sama lah kita batuk, tapi sya tak pantang.. makan aje apa yg depan mata
ReplyDeletesya,
ReplyDeletepantang jugak tuh...pantang jumpa...haha..bru balik dari Mydin, bru jumpa lemon/asam limau...nk minum ngan madu....ubat batuk. Malam tdi member YM di France kata, mak dia bagi makan madu + serbuk lada hitam...acik cuber sbb dri aritu carik limau tk dpt..lada itam banyakla kt umah...arini ada kurangnya...heheh..tpi nk makan madu+limau gak..