Thursday, October 16, 2008

Jumpa Geng

Tgk ni, gambar anggun pompuan melayu terakhir...
Perjumpaan acik dengan knkwan KK dan blogger Izawani.....yg skrg dh samat sampai kat umah kot....subuh kul 5.15 dh kuar tdi...
dalam ujan dan merempuh air lalu kt Bangi n Serdang....fuuhhh..rasa sungguh mencabar. Akhirnya dapat jugak berkumpul kt Serdang.
Nak kongsi biter sedih ni... Lata Mageshkar sedang nazak ..sian kan....dah baper kali dia banak..akhirnya malaikat maut dtg nk menjemput dia ke alam barzakh...agaknya kat umah sekarang si Lata ni sedang bergelut dengan mautnya....sian..acik tk dpt berada di sisi di saat2 kritikal nih...
Nanti acik sambung la...nk kener hadir Majlis Anugerah Inobasi kt Auditorium KPM..bukan acik yg terima anugerahhh....just jadik penonton yg cemerlang gemilang dan terbilang..sobbbbss...sedey nihh..tingat kat Lata.
Di samping tu....acik dh dpt gambar sorang lagi cucu tk rasmi acik yang lahir pada 13 Syawal ..... uwaaaaaaaaaaaaaaahhhh.. geramnyerrr.....rasa nk gigit2 anak orang nihh...hehe..
MARISSA ZOEY FIRDAUS.

17 comments:

dizz said...

cepatnya kuar berita heheh... mlm tadi jeen hantar sms cakap kat rmh iza, wati pun ada sama, kteh baru baca msg pagi ni, pastu cen pegi jumpa diorg ke?

dlm gambar tu kteh pasti 2 org, yg dua lagi iza ngan wati ke? yg mana iza dan yg mana wati, penin, cepatlah cen jwp tak sabar nak tau!!!

lupakanje said...

Yg pakei spek ti kak iza..yg bkan Jeen tu wati @ loma...heheh..
pi jumpa gak....kensel masak sebab kak iza ajak makan kt umah dia...
sori kak...bru balik dari auditorium sini....ngantuks giler..

Cikgooden ...(Selumbar Emas). said...

wahhh...jumpak geng pasti gempak ngan cerita2 merapu marang kepunden la...ha ha ha

lupakanje said...

tk sempat la cikgoo....sebab pewot lapau..ujan lebat...mesti lgi lapau...nampakk makanan jer...hahaha..

Suri said...

kakcen, kasi tahu itu kak iza naper sepi tanpa berita???????? uhuukkk!

lupakanje said...

suri,
heheh...dia bz kijer smpai malam arini..dan mang sibuk sejak dpt bos baru ni...email pun dh jarang2 reply...sbb boss syg sgt kt dia...salu duk depan meja dia...mati kutu beb....mlm tdi dok melayan makcik 3 suku yg dtg ngan geng lain spt tertera kat gamba. nnt acik sampaikan kt dia...jagung dah besar lom...
sekian.

Ungku Nor said...

geng yang ni manjang lalu depan rumah je laa..tapi manjang tak sompek nyinggah.
tunggu la saya dah dok cyberjaya sok, mau sampai menyuruk2 Acik tanak kuar rumah takut asek terserempak dgn saya gaknye..hehehe

lupakanje said...

heheh...masa tu kener la acik nyamar...mahap cik..cik ni salah orang....cik jual ubat apa??haaa??? saya tk sakit...tk per la..lenkali yer...gi jual kt org lain...hahaha

putera said...

hehehe.. cucu tak rasmi??? leh plak yer.. hohoho

lupakanje said...

ye la...klu cucu rasmi, kener amek bela dlm pantang....heheh..

HappyIrfa said...

salam acik..
ingat Lata manalah yg nazak tadi.
rupanya mak ikan.hehe(tipah tetipu)

seronok ek jumpa kawan blog.mailah klia..jumpa saya lak,

lupakanje said...

hehe..irfa, tu bru Lata...arini si Dimple kapedia lak nazak...habih dah ibu ikan kt akuarium acik...acik kene dptkan stok baru gamaknya..

Nnt la...ada jodoh, kita betemu..heheh..kkdg acik rasa lgi bahgia besembang online lagi camni..klu jumpa, tkut brubah hati...hahaha..

Ungku Nor said...

Acik..bisok pi rumah tiny tak?

ye laa..ne tau kan..kot2 acik takut berubah hati nak dok Semban lak bila dah jumpa dgn saye..keh keh keh

lupakanje said...

adeiiihhh...umah tiny kt mana? acik tatau pun.....dia tk knal acik..tk de ajak pun...tkkn tetiber nk terjah je...heheh..ader jodoh, kita bjumpa...acik balik somban, klu dh pencen nnt....hahaha..

lupakanje said...

ooo..dia ado ajak kt blog dia...tk per la, lenkali..acik ni pmalu + pendiam bangat orgnyer....hehe..kim salam kt dio yer..

Ungku Nor said...

dia msti marah acik tak datang tauuuu..
budak piah pun kena buruhpakse pi open house dia smlm..ekekeke

alaaa..datang la cik..datang laaa..

lupakanje said...

acik pose arini....sebelum diburuhpaksekn ungkunor...haha.. pehtu nk gi opis, settle kan kijer tebengkalai.. slamat beopen haus la...heheh..mkn sikit utk acik..jgn lupa amek gamba.

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-