Tuesday, October 28, 2008

jamuan raya yg happening

Semua ahli keluarga BT. Konyang wehhh.. Sedang menjamu selera atau buat perbincangan mengenai bayaran???? OUM? Kontrak Perjanjian???? Pengacara Perhimpunan/Jamuan
SESI BERGAMBAR
'Gadis' Gediks aksi terrlampau..hehehe
Bersalam-salaman, bermaaf maafan...
Duit rayer jangan diluper..
Jejaka idaman 1
Jejaka idaman 2
Gadis Pojaannnn...pompuan melayu terakhir.
Abaikan insan tk berwajah kat bakang tuh.. (ini bukan pengambaran cerita Hantu Siang ye...) Berita gempur! Wanita Bersuami Dua ! Dalam bersuka, ada yang berduka. Selepas jamuan Hari Raya Bahagian kami di sini, salah seorang dari kami menerima berita sedih. Ayahnya telah pulang ke Rahmatullah.. Tak dapat acik nak katakan apa. Takziah, sabar dan redho sahaja lah perkataan yg mampu di ucapkan buat Husna dan keluarga. Moga roh ayah Husna itu akan dirahmati, diberkati, dijauhkan dari bala bncana di alam kubur dan di Padang Mahsyar kelak...tidak ada apa yang boleh menenangkan arwah, selain dari doa anak yang soleh dan solehah...AL Fatihah. Sekian.

7 comments:

  1. apo niii..
    gambar acik takdo pun.

    acik, nanti balik amek tempurung singgah la rumah, nak numpang acik pi kodai katak..ehehehe ;p

    ReplyDelete
  2. ado tu...tesolit yo...hahah..
    yoo...nnt acik mesti singgah kodai katak..nk gi SJ hambek ungkunor??? boleyy.... boley blahhhhhhhhh...hahah...
    lambat lagi la nk pi....ikan banyak lagi yg idupp....kehkehkeh...(sombong skit..)

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah pd yg kembali ke rahmatullah

    bagus lak ada gambar cam ni rasa cam betul perhimpunan raya.. ari tu kementerian kami masa perhimpunan makanan pun tak bercirikan raya.. hampeh

    ReplyDelete
  4. emmm sonotnye korg bergambo...posing jangan tak posing...hehee

    emm kak chah, chaiyokk tu sapa? macam kenal, hahahaha

    ReplyDelete
  5. Al-Fatihah....



    Raya sakan lagi?...Isk isk..ke nak terus mood raya sampai raya haji ni?

    ReplyDelete
  6. tq sya..
    yg pergi, akan tetap pergi..
    Hidangannya mang memacam...tapi acik hanya tuju satey dgn lemang & rendang jer..cukup mengenyangkan...heheh..

    ieqa,
    semua giler posing..hehhe..
    cam kenal ekk??? sindri tau la...haha..

    ReplyDelete
  7. cikgooden,
    tima kasih.
    tepaksa mensakankan rayo nih...klu tk nnt org kata tk ada pasaan lak..heheh..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...