Tuesday, October 28, 2008

jamuan raya yg happening

Semua ahli keluarga BT. Konyang wehhh.. Sedang menjamu selera atau buat perbincangan mengenai bayaran???? OUM? Kontrak Perjanjian???? Pengacara Perhimpunan/Jamuan
SESI BERGAMBAR
'Gadis' Gediks aksi terrlampau..hehehe
Bersalam-salaman, bermaaf maafan...
Duit rayer jangan diluper..
Jejaka idaman 1
Jejaka idaman 2
Gadis Pojaannnn...pompuan melayu terakhir.
Abaikan insan tk berwajah kat bakang tuh.. (ini bukan pengambaran cerita Hantu Siang ye...) Berita gempur! Wanita Bersuami Dua ! Dalam bersuka, ada yang berduka. Selepas jamuan Hari Raya Bahagian kami di sini, salah seorang dari kami menerima berita sedih. Ayahnya telah pulang ke Rahmatullah.. Tak dapat acik nak katakan apa. Takziah, sabar dan redho sahaja lah perkataan yg mampu di ucapkan buat Husna dan keluarga. Moga roh ayah Husna itu akan dirahmati, diberkati, dijauhkan dari bala bncana di alam kubur dan di Padang Mahsyar kelak...tidak ada apa yang boleh menenangkan arwah, selain dari doa anak yang soleh dan solehah...AL Fatihah. Sekian.

7 comments:

Ungku Nor said...

apo niii..
gambar acik takdo pun.

acik, nanti balik amek tempurung singgah la rumah, nak numpang acik pi kodai katak..ehehehe ;p

lupakanje said...

ado tu...tesolit yo...hahah..
yoo...nnt acik mesti singgah kodai katak..nk gi SJ hambek ungkunor??? boleyy.... boley blahhhhhhhhh...hahah...
lambat lagi la nk pi....ikan banyak lagi yg idupp....kehkehkeh...(sombong skit..)

sya said...

Al Fatihah pd yg kembali ke rahmatullah

bagus lak ada gambar cam ni rasa cam betul perhimpunan raya.. ari tu kementerian kami masa perhimpunan makanan pun tak bercirikan raya.. hampeh

sabiqahAnuar said...

emmm sonotnye korg bergambo...posing jangan tak posing...hehee

emm kak chah, chaiyokk tu sapa? macam kenal, hahahaha

Cikgooden ...(Selumbar Emas). said...

Al-Fatihah....



Raya sakan lagi?...Isk isk..ke nak terus mood raya sampai raya haji ni?

lupakanje said...

tq sya..
yg pergi, akan tetap pergi..
Hidangannya mang memacam...tapi acik hanya tuju satey dgn lemang & rendang jer..cukup mengenyangkan...heheh..

ieqa,
semua giler posing..hehhe..
cam kenal ekk??? sindri tau la...haha..

lupakanje said...

cikgooden,
tima kasih.
tepaksa mensakankan rayo nih...klu tk nnt org kata tk ada pasaan lak..heheh..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-