acik tekesima tgk member acik posing maut... tgk gamba dia...ader sesaper nk amek dia jadik model tk? hahah..
Dahhh..jgn sesaper tertipu dengan minah ni...tgk gamba bawah ni...anak dia dah bujang dah...hah..jelingpun jangan ye....tgk body guard dia tu...punyer lah tough..!
Tahniah sbb berjaya menurunkan berat badan setelah seploh tawon kita tk jumpa..
I mis u....heheh..lama kita tk merompak bank sama2....
oooooOoooo...dah insap ye..
Dah jadik tokei Kek rupe2nyer...
Sesaper nak tempah kek, blh la carik Cik Pah Mimos ni.... KLIK SINI..

Wah kena tanya petua ni
ReplyDeletedia mesti diet gegiler nih..hehhe.dia tk mo habaq lagi...rasia...heheh..
ReplyDeletewoww..
ReplyDeleteacik..tanya la apa pengeras dia dulu.
mesti dia pecah lobang punya laa..;p
haii....berhajat jugak ke? kan ungku da maintain giler babeng dah..hahah...nnt acik korekkkk...pehtu acik terai dlu....kehkehkeh
ReplyDeletecen,
ReplyDeletesepuluh th dulu dia gemuk ke? cen tak cerita habis, tak paham.
mimos.. sekali dgn sYida ke, kalau berhubung dgn syida, kirim salam banyak2 kat dia nooo...
KM ada offer, model gula-gula Rabbit, nak ke? hehehehe...salam perkenalan..
ReplyDeleteAcik..saya rase baik acik pi pakai spek acik..
ReplyDeleteacik dah silap pandang kek saya nih sampai ingat saye ni slim macam maya karin..ehehehe
*nak banding dgn maya karin je..puiii ;p*
heheh..acik dh soal siasat dia...dia habaq dia mkn biodex...tah baper tahun...bru slim..betui ke idak ke...terai le. syarat dia...toksah putus asa.
ReplyDeleteKM,
ReplyDeleteSalam syawal dn slamat bkenalan..
Wah...bisness jugak ke...? Acik wat link kt sini ye.
Acik terai masuk link KM..yg mna satu yg aktipnya tuh? Link bisness tk ada ke?
Kakcennnn, sipahh ker ni? uwaaaa.. geng sesama menyamun dolu2! salammmm rinduu kat dia haaaa...
ReplyDeleteyer le...tk cayer kan...??? heheh...tu lah yg acik tekejut berukk..
ReplyDeleteala...ttinggal k.tehny komen..
ReplyDeletekak..seploh thn dulu mang dia besau...hehhe
kira da sploh thn la tk jumpa dia..
syida? pun lama tk jumpa...sik tgk gamba demi gamba dia jer kat email..hehe..insyaAllah nnt saya sampaikan salam tu.