Thursday, September 18, 2008

Minggu Baby

Minggu Baby sedonia.... Ramai pulak baby menziarah kami minggu ni..hehe.. aritu Fairus Sofea...arini Iman Shah...(bukan Aman Shah ye..) BTW, nk bagitau, arini acik lambat lgi gi keje, sbb ikan banak lagi 14 ekor (dari malam tadi...) huhu... sibukla membidankan ikan2 tuh...sabor jer laaa..... Jadilah ni...jgn tk hapdet....heheh..

6 comments:

Ida said...

kiiuuuutttt.. semakin mcm ma dia..

lupakanje said...

ahaaa...mang anak mak tu...kita tunggu yg sorang lagi...yg dah pandai jelir lidah tuh...hahah..

Ungku Nor said...

acik, anak ikan pun kiut gak aper..hehehe

acik..sori eh, sori banyak-banyak.
ese abih tadi pun dah pukul 3. kono nak belolah balik siapkan makan bebudak. lenkali la kok ado joki kito jumpo yo..
*sodih laie nih..;p*

lupakanje said...

eleeehh..ungkunor..
tk ndak jumpa kiter...hehehe... tk per..aiman tk kisah...lenkali blh jmpo..(ader ke tnya da makan ke blm????..klu tnya nk tapau apa..sedap sikit bunyiknya..!!..)
dpt donga suara ungkunor yg ala-ala lemak cili api dan bak buluh betung tupun dh cukup bagus...lagi bagus sbb sudi ngabihkan kedit guna tipon sndiri tipon acik...hahah..
amacam interbiu??? unibers tak??? sori la...acik sound trouble sikit...lambat pick up...(bbdk skrg kata.."Lampick")...hahah..tpi klu dh pick up tu..mang up up n away punyer lah..
thx anyway...

zino said...

comel nya baby tu..

lupakanje said...

baby smua comei kan...

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-