Thursday, September 25, 2008

minggu baby 2

Kalu dulu acik sibuk dengan ikan2 yang beranak, tapi minggu ni sibuk dengan boss2 yang bersalin.

Maka sibukla gi melawat kt sepital dan cam biasa acik dengan vid cam acik..menyibuk kt depan baby tu mcm mammarazzi yg sungguh merimaskan mereka yg bru nk jgk donia..

Dah lah ramai dalam bilik ward yg kecek tu..panas pulak tu...tpi tk per...puas ati dpt tgk baby yg tk reti cakap aper tu....kalu reti cakap mesti baby tu kata,

"ni wat per dtg reramai ni...klu bagi duit raya lelebih sikit tk per la....ni bgi cam bgi kat umah ongkawin....bluwwweeekk..!!!"(njangkit dgn ungkunor klu mabuk2 nih....huhu)

aku tk tau la naper aku makin idup tk terurus sejak akhir2 ni...tpi sisa2 kewarasan tu masih ada. Aku masih ada kudrat nk solat taraweh sensorang wlupun dah tk larat nk gi surau dik ketuaan aku yg tk seberapa ni...

Tapi klu tgk keadaan aku yg super serabai ni ... mmg cam tk sempat nk raya...heheh.

Dah kelu tgn ni..bru balik pas tgk baby baru lagi...cer tgk nih... baru 8 jam lahir..

semoga mereka ini akan jadi anak2 yg soleh..... yg bakal menjadi pelapis pemimpin negara yg bertanggungjawab kepada keluarga, bangsa dan negara ...uwaaaaaaaaaaahhh

10 comments:

  1. ni anak bos HLP nih...(yg bwh...) ada jmpa tk yg sarat ngandun kt bagan lalang aritu???? hehhe..

    ReplyDelete
  2. acikkkk..
    nape saye kol acik tak hangkaatttt...huuuuuu..
    nak mabuk..eh silap..
    nak majuk la camni..huuuuu..
    bluweaakk ;p

    ReplyDelete
  3. iisssyyy..mana ada miss call pun...?? nombor tanggacie mana ungku call kot??? Hengpon ni salu ada kt tepi acik haaa..klu ada lmbt angkat tdipun si Shahmah call...sbb acik tongah drive..(ader ke call smata2 nk tanye darah dia jenis aper...!!!)
    sindri punyer drh..sindri gi tgk laa..adoiiii...mana la ummi dia hengat jenis drh dia.....acik belasah je..habaq dia darah B...nk derma kot?? errrkk..bulan2 pose ni ada ke org derma darah??..ntah le...sok dia balik..bru nk tanya dia..huhu..

    ReplyDelete
  4. line maxis tengah sengal la tu kot..cisss..

    ReplyDelete
  5. alahai comel nya baby teringat kek cucu den hehe

    ReplyDelete
  6. ungkunor,
    mang sengal la tu kot...dah nak rayo ni...tipon tu cam dh berabuk ..tk ada dh bunyik2...ke rosak tipon buruk acik nih...huhu..

    zino,
    rindu cucu ye...heheh..sajer mang suh zino berindu-rinduan tgk baby tuh...haha
    acik goram betul nengok baby tu smlm...sampai cam nk roboh mangkuk tompek lotak baby tu acik buek an..sobab nk picit2 baby tuh..haha

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. huhu kak chah, baby sapa tu???? tomeinyaaaa..geram nengok..hehe tahniah laa bahagian biasiswa da tambah ahli keluarga xberdaftar (bb tu laa)

    ReplyDelete
  9. yg atas tu baby pn. Wan, unit Pra...hok bawah, baby pn. Sya..tok tehe rasa nok cubik pipi dia kn...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...