Petang semalam waktu mengambil Zirah di PICC, acik amek peluang tangkap gambar2 dari pelbagai posisi....uwaaah..rsa cam fotografer profesional pulak.
Gambar dari puncak PICC...kiranya dari jalan utama menuju ke PICC tu, kat traffic light kita masuk ke arah kiri untuk ke entrance Taman Seri Empangan ini.
Wakaf yang disediakan untuk rehat2, berteduh, atau membuka bakul makanan memasing menikmati hidangan puding karamel..contohnya la...hehhe..
Ini tempat air menjunam kat empangan ni...yg acik kata, klu terjun tu...fuyyyooo...tk tentu idup...errr...cam air terjun Nigeria sgt la tu..
Perhatian: Memancing tk dibenarkan.
Adeiiihh...punah harapan.
Dah malam..kanak2 riang ittew sudah mau pulang.
Kat atas tu...PICC, tempat mencari rezeki mereka...atau ayat betulnya, tempat mereka mencari rezeki.
Itu ajer... banyak lagi gambar.... maleh letak kat sini...acik akan letak kat blog lain.. censmemo.blogspot.... nnt-nnt la...tk sempat.
Kesimpulan:
Tempat ni mang cantik. Tapi klu nk jogging...acik lagi suka kat Shangrila tu..adventure sikit...hehe
ada gaya jurugambar semi pro tu.. hehe kat situ jambatan di buat dulu air di masukkan kemudian hehe
ReplyDeleteteruja nak bawak bekal mekdi datang situ..;p
ReplyDeletesy sampai putrajaya 2 kali jer.. itupun gi alamanda ngan majlis kahwin skali.. compius lah jln kat situ.. pusing pusing asyik jumpa taman jer..
ReplyDeletekat mana ni acik..cam best ja..
ReplyDeleteptg2 rasa nak lepak ja gi sana...nak rilis 10 cent.
ala...gamba tukang amek gamba xdo ko cik?? nak yo tengok...ntah2 tgh seksi berbaju jogging tu. hikhik
ReplyDeleteSalam zino,
ReplyDeletetq...oo..ye ke...jamatan dulu siap baru air datang...dah namapun empangan ekk..
ungkunor,
apalagi...siler kan....jgn lupa puding karamel...
Diorg kata maen layang2 best kat situ...angin kuat...suh anjib bawak lelayang skali nnt.
aishifa,
ReplyDeleteAcik pers taim drive dulu dtg sini dulu, 3x round taman tu baru jumpa jalan pegi tol..
ni dah banyak tau dan banyak gak tatau jalan kat sini lagi...
Cikgooden,
ReplyDeleteNi kat Presint 5..err..ye kot. ala...landmark PICC je..jumpa PICC, jumpa la Taman ni...Taman Seri Empangan. Cuber tgk kat gambar tu...ader trafic light...masuk kiri.untuk ke entrance taman tu...
Tijah,
Tak do makno eei nk seksi...acik balik kojo...pakei sopan tu Jah..heheh
cantik!!
ReplyDeletecantik gambaq2 tu, macam buat iklan tarik pelancong, nnti nak pi tengok kat censmemo bila lapang laaa.. dah mula bz balik tak dan!
ReplyDeleteieqa,
ReplyDeletebalik nnt, mai la sini, kita lepak lepuk kat sinun..
kteh,
acik ni bz gak arini...bz sebab server down..hampehs..maka kener la buat kije yg manual je dulu...
Hikmahnya nampak tuh...siap gak kijer yg dah lama tetunggak..
haha bereh kak chah, jangan lupa puding karemel...hehee
ReplyDeleteieqa,
ReplyDeleteerrr....hehhe...bisa diurus. Eiqa nyer pasal..boleh ajer..
chanteknyerrr..
ReplyDeleteachik.. sya dpt tenguk dr jauh atas PICC tu.. itupun dah malam nampak lampu je cantik
ReplyDeletedulu, nak menuju jambatan atas empangan tule ckLah sesat barat satu putrajaya...dari jauh dh nampak, tapi nak ke situ tak sampai-sampai.
ReplyDeleteAcik keje kat mana?
Adik ckLah ada 2 kat situ. Sorang di Hospital Putrajaya dan sorang lagi di Kementerian...Industri Asas Tani..
en_me,
ReplyDeletememang cantekk..
sya,
siang lagi cantik...lagi cantik klu dpt duk tepi tasik tu masa matahari tebenam...fuh....mabelles...Subhanallah..
Cklah,
acik kat KPM...bedamping rapat dgn cecikgu...heheh.. hari2 jumpa cikgu kat sini.
sepital??? huwaaa..fobia sepital putrajya..biau le acik gi spital serdang je...sbb aper?? bapakla ramai org dan slownya serbis...huhu..
mesti cklah rajin dtg jgk diorg tu kan..singgahla kat KPM...
camner leh sesat...klu dari Kme. Industri asas tani tu...stret je..gi arah PICC..ikut je anak panah..sampai simpang traffic light kat PICC tu pusing kiri...dah nampak taman tuh..carik je pintu masuk terbuka besau...tulis Taman Seri Empangan..ha...lenkali terai...
ala...kelasi kat laut tu, tk ada signboard pun blh sampai tempat di tuju..hahaha..
Nice one beautiful pictures.i like ur blog...By the way i am Isha from india.I found your name in one of my friend's Blog.i have already added you in my blog roll if you dont mind please add me in your blogs friends list..LET US SHARE OUR EXPERIENCES.Bye takecare friend.And see you in next post...
ReplyDeleteisha,
ReplyDeleteok..thnks for visiting my blogsite..and pls come again..