Kemarin dulu ada taklimat seperti gambar di atas.. acik jadik kurusetia...

Ni boss acik dengan salah sorang guru yang juga seorang blogger..

Antara guru2 dari Sabah yang bercuti belajar dan belajar di semenanjung ini.

Blogger tegar?? Bossku... selamat balik kampung untuk semua.

Saya bukan mahu menyanyikan lagu Siti Norhaliza mahupun lagu Saloma..! Tetapi saya mahu katakan di sini bahawa masalah yang cikgu bentangkan tadi akan kami bincang kan dahulu dengan pihak JPN Sabah untuk memberikan jawapan...
err...masalah aper ye tdi...
Sebelum itu saya akan sampai sebuah lagu khas ditujukan pada hadirin sekelian..
Kurasakan pudar dalam hatiku
Rasa cinta yang ada untuk dirimu
Ku lelah dengan semua yang ada
Ingin ku lepas semua......
lalalla...
sekian..
have a great day my dear friend
ReplyDeletethe day are great today...yesz...hehe...
ReplyDeletelaa...ado ejo opsyen centu dlm baso melayu yo?? tak amik tau lak selamo nih...
ReplyDeletekasik le kiter kurusus gak. lama dah tak berpoye-poye nih!
ReplyDeleteadeh deh dey acik.. pehal plak kuar lagu rossa tuh?.. masalah.. masalah... hihihi...
ReplyDeletetengok.... ni la speselnye jadi cikgu ni.... pasal cuti pun kena bagi taklimat bagai.... tu yg sonok keje cikgu ni.... macam2 cutinya... org lain tak cuti pun kita masih boleh cuti.... alaaa.... buh je la nama apa2 pun.... asalkan cuti.... hahaha
ReplyDeleteerrrr.... cikgu pun terlibat gak ke dgn pengurangan cuti ni.... ni semua kes org PTD dengki kat cikgu la ni.... sebab tu diorang nak kasi kurang cuti.... hahaha
Achiiiikkk....err...
ReplyDeleteAch....
Ach....
Achooooooooooom..!!!!
Adeh...tak tau nak tuleh apa dah...eden tongah menggigil nih....
selamat cuti tahun baru..
ReplyDeleteTijah,
ReplyDeleteopsyen dengan eksyen...lebih kurangkan.
suri,
mintakle kursus kt semenanjung...
ehh..nk kusus apa lagi mek nih...blajaq pun tk habih lagik...dah...perabih blajaq dulu...baru pikir kursus...nnt tk telarat pulak nk ngajar...hehhe
Tiny,
Rossa jer manusia yg memahamiku tiny...sbb ayat2 rossa, ada lah hidup acik ni tiny...itu la masalahnya..
shifu,
acik memula pun blur gak bila ada cikgu nanya, diorg telibat gak ke ngan opsyen cuti baru ni..acik kan jadik urusetia/kuli je..tkpun diberilagi taklimat pasal cuti nih...dok baca pekeliling ja..
Rerupernya, mang cikgu2pun telibat...KALAU...cikgu gred DG ni switch masuk kijer kat jabatan atau kementerian.!..idak ngajar lagi la kekdahnya..
Cklah,
gi baring dendiam..tarik simut..dan dongak kepala! benti la tenet ni dulu...Jangan lupa makan ubat. ...nnt acik antokan gamba bubur lambok...hehhe..
zino,
ReplyDeletemekasih...acik balik Linggi lepas subuh sok..si zirah ni nak gi test Komputer utk lesen memandu dia..dah lama betangguh nih...zino tk balik LC ke?
"kurusetia" kak chah? ehhehehe glamer aaa...
ReplyDeleteieqa,
ReplyDeleteye tuan sab...saya suker untuk menjadi kurusetia yg setia...heheh
terima kasih cos lawat2 blog saya.. Ai?? ada juga muka c dmg sana...hm hm hm..
ReplyDeleteacik ooooooooi
ReplyDeletenape gambor si baju kelabu tu yang bnyk enterprem kat situ.
waaa...ni perjumpaan guru tajaan KPM ngan JPS...gambo cikgu yg putih melepak tu...study UKM la..minggu lepas present proposal dia..dalam kelas aku..
ReplyDelete.
ada job bagi ler...printing
ReplyDeleteDAI,
ReplyDeletecikgu kamu tu kan student kt sini.. :)
lyn,
bukan pelakun utama ke??? hahah
cikgooden,
"gambo cikgu yg putih melepak tu"
hamvoi2...cikgooden, nampak yg putih mlepak jer kan..
kueh bakar,
err...print kat printer je la dulu...heheh.