Jangan lupakan jawatan tidak rasmi yang acik pegang dulu tu.. SUSKK (Setiausaha Sulit Kiri Kanan) ..haha
Hari ini hari pertamanya di tempat baru. Tabahkan hatimu...
Huru hara (rujuk kat sini ) gak hari ni ...tah kenapa...
Mana tidaknya, harini reshuffle kat ofis..
Selain dari Puan Liza, Imah pun last day jugak ..penggantinya juga masuk, Sufian pun, ditukarkan ke unit lain. Suzi pulak sibuk memeriksa result interview kerja tetapnya hari tu....dan berjaya menjadi
Selamat menyambung bakti kepada nusa dan bangsa, walau di mana anda dihantarkan. Hatta ke Eskimo sekalipun...err.. tu ayat kalu taim kena interview kerani ato cikgu khasnya kan...eh..doktor pun kan..hehe
| yeahhh... world peace !! |
| kutip semua barang...jangan ada yang tetinggal. |
Biar aku terus memblog, dari aku menjadi goblok...yaaaahh....!!
reshuffle?kenaper......adakah.....
ReplyDeleteoo cik tari tu ofismet acik..
ReplyDeleteok ok, skarang saya berani nak komen kat blog dia.
permisi ye acik..
nak pegi sana kejap.
eh aci ke komen gitu?
sedehkan bila kawan yg dah lama bersama pergi tinggalkan kita..huhuhu..
ReplyDeletejuju- kan aritu mmg da nk buat reshuffle...msa nya da tiba la.cuma Pian tu je tk sgka pulak, kontrakpun kena shuffle..
ReplyDeleterosdiana - sila kan....pminat blog IBMMBBAA tu..haha
SMM - betul tu...dimanakan ku carik ganti kannn...
oo yer ke?
ReplyDeleteauwuu..
maluw ai..