Sunday, May 1, 2011

MY 1ST GIVEAWAY (ZUE)


Apo ko bondo eh den buek ni gak eh... menyahut seruan tag si Didot ... untuk pertama kali, acik menceburkan diri dalam contest montest ni.

Tuanpunya blog ni seperti di entrynya di http://contestheartyz.blogspot.com/2011/03/my-1st-giveaway-zue.html ...  dengan murah hatinya, nak berikan hadiah pada mereka yang akan dipilih ... errr...tader ke penerangan tentang gimana cara pemilihan penerima hadiah yang bertuah tu ? Ok Noha... see u in your comment box..

Cara nak join amat mudah seperti ngunyah kacang....so, acik join je lah... tak rugi apa-apa ekk...di samping dapat gak update blog nii...yg sedang dalam mood santai Cuti Hari Buruh dan kuli...

Langkah seterusnya untuk melayakkan acik dapat hadiah ni... adalah mengetag kenkawan acik lak.  Hmmm...bab ni tk baper nak suka.  Tpi tepaksa la...itupun kekalau ngkorang beminat la...Maka dengan ini, acik memilih pengunjung setia acik kat sini..:


1.  Kak Erna

2.  Kak Nora. 


Err...tgh bizi ke...? tak pe la...tag je.. bukan wajib join pun..nk cukup syarat. .hehhe..  Masa dan suntuk. Acik pun baru perasan pagi ni tdi...dah dateline ni...Tarikh tutup hari ini.. 1 Mei 2011. !!  Mekasih la Didot kerana berusaha menyeret acik join contest...:)

Orait.  Jap gi nak pegi shopping kek Nilai Tigo, bawak bonda tecenta. Have a nice day uols...

2 comments:

  1. yessss!!!berjaye akhirnyeee..heheh..tq k chah join contest nei..t kite tag lg ek..hahah..gud luck!!!..;)

    ReplyDelete
  2. kehkehkeh..plissss....jgn smpai ketagih..tq.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...