Tuesday, May 10, 2011

Update cerita lama

Update hari ini, tapi cerita lama.

Pada 28 April, unit acik telah mengada Jamuan untuk meraikan dan merangkumi majlis perpisahan. 

Kami meraikan:
Siti yang akhirnya bergelar isteri orang..

Puan Izatol, yang masuk memegang jawatan Akauntan Kanan kami.
  
Staf baru, Salwani dan Shazwani.... nama hampir sama ok..
Dan Rosman..

Di samping meraikan mereka yang dapat APC tahun ini..

Kak Sham

Yana

dan Puan Azlina, bos kami ni.. Tahniah semua..

 Dannnn... juga meraikan Ulangtahun Kelahiran CC kami ni Pn Noor Asyikin....  tahniah juga.


 Dalam bersuka, ada yang berduka..(iyer ke ni...)

Jamuan ini juga merupakan majlis perpisahan untuk mereka ini :
Encik Mohd Yusuf  yang mendapat kerja baru
Puan Ila yang akan bertugas di daerah kelahiran

dan Juwina Umira yang juga mendapat kerja baru..perginya seorang artis KPM.. :).

Puan Liza ni pulak naik pangkat dan bakal meninggalkan unit ini juga.  *Mesti ada makan2 lagi lepas ni... hehe.

Semoga kalian semua akan lebih berjaya dan gembira bekerja di tempat baru. ..aamin. 

En.Yusuf terima anugerah...
Anugerah kehormat buat Cik Juwina Umira
Cenderahati buat Puan Ila
CC potong kek untuk di agih2kan pada semua .
 Itu lah dia ceritanya...cerita dalam gambar. Makan-makan?  Tak mo citer la...sebab acik tk sempat nk makan.  Waktu jamuan diadakan ni, acik dapat berita pulangnya pak sedara sepupu @ bekas cikgu acik dan ayah pada sorang kawan sekolah rendah acik @ jiran kat kampung acik. So, acik tk tunggu lama, orang start makan, acik start injin keter, balik kampung.  Al fatihah buat Cik gu Abu Bakar @ Bond. atau acik panggil dia Ucu Bond.  Moga rohnya dirahmati Allah.  Masyarakat hilang seorang yang gigih menabur bakti bila sahaja diperlukan.

Sebenarnya ada blog kenkawan lain yang dah keluarkan gambar makan2 kali ni...dekat sini
Nanti sama je pulak cerita nya..hehe

Sekian. ..

2 comments:

  1. wahhh..cam meriah jek opis akak..kat cni da x best da kak..da kurg wat jamuan..sbb cc baha da x de..huhuh..dpt peg baru sume hampeh2..x sabonye nak tuka..;(

    ReplyDelete
  2. sabor je lah..samo je memana pun..
    heheh..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...