Friday, October 30, 2009

nak gi yg mana

Besok....ader house warming + tahlil + cukur jambul at my cousins residence..

Nak pegi..tak pegi..nak pegi...tak pegi..camnerpun, acik kener jadik supir untuk itu bonda tersayang...
Pegi je lah dgn kakak acik...err....oh tak boley... itu kakak mawu balik sepat....sbb dia ada urusan laen..abeh tu? klu acik pegi itu Bukit Jelutung......... balik punyer jam..ada tawu jalan ka???
Adeihh...
Aku tak sanggup sesat lagik...ikut jalan yang jawoh dan mahal tolnya cam aritu masa gi sppital...huhu...
KakPah blogger nyer kenduri pun esok....alahai kakk...mana satu kan ku pergi...
Kalu berkesempatan, acik cari la umah Kak Pah tuh..

Ni rumah si fazlur ni pun tk tawu kat manao...tulung daku ya Allah...



5 comments:

cHeRyNa PiReS said...

acik, buat macam dalam tv tuh. amik bunga taik ayam ke...bunga kertas ke, tarik kelopak satu2...hehehe...

hanimndroid said...

cik, angkat satu gps lah... he he sonang mano nak poie laju yo

lupekanje said...

sha,
acik udah slamat pegi dan slamat balik..hehe...tk sompek nak carek2 bunga tuh..haha..

hanim,
meh sponsor satu..heheh..
acik ngekor bakang keter org...konboi gitu...
tpi selom tu acik tgk kat google map dulu..hasilnya, acik yg dulu jumpa rumah tuh...yeayy..

hanimndroid said...

acik memang bijak bestari. tahniah juga:)

lupekanje said...

Alhmadulillah...tima kasih hanim..
*sambil tetunduk malu....uwahhhh.

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-