Wednesday, October 28, 2009
Jamuan perpisahan lagik
Tk de kaitn dengan orang lain... tapi salah satu acara kehidupan ku...
Hari Senin, dan hari2 sebelum tu menyebabkan acik agak mnyibukkan diri. Secara rasminya acik telah ditugaskan menyediakan slide show utk 4 orang pegawai eksekutif yang telah mendapat kenaikan pangkat dan mungkin akan bertukar ke tempat lain. Kini mereka bergelar Eksekutif Officer Kanan...EOK..seperti yg pengacara kami di majlis tu sebutkan..:)
Antara mereka, adalah blogger ..TAHNIAH..
Secara tak rasmi pulak...4 orang anak buah yang ditugaskan menulis sajak utk pegawai2 mereka itu, telah menyerahkan tugas tersbt pada acik...huhu... menoliss sajak....!!!!
Bak kata Eddie Roseqa nih, klu nk nolis, kener betapa 3 ari 3 malam kat dlm gua...
Tapi acik tulis kurang dari 1 jam... dgn dibantu oleh eddie nih...siap 3 sajak..(memula kener 3 sajak ja.) ..Eddie pulak, tepaksa pendekkan waktu menulis 12 baris sajak dia dari 3 ari, ke 3 minit..hehehe..thanks E.
Sok paginya pulak...sorang lagik bagi task mintak tlg buatkan sajak ambik alih tgs dia..dalam masa 5 minit je udah siap..hantamla kau.....jadilah 4 sajak yg acik tulis. Tema dia sama je....kemaren, hari ini dan esok.... hahhaha
Jadi, Isnin tu amat gegak gempita majlis perpisahan tersebut...dengan bacaan sajak2 ituh.. ditambah dengan usikan pengaraca, En. Azlan....wahh...rsa cramp rahang arituh..
Masa amat terhad...jadi...layan le gambar2 nih.
Lepas besajak, barulah makann...maaakannnn je..
Nak tawu?..acik makan semangkuk laksa, 2 pinggan nasik tomato dan semangkuk spaghetti....!! hahah..punya la lapau nunggu abih semua agenda2 tuh... uwaaaaaaaaaaaaahhh...sudeh gumuks ini.... sya...bila nk jogging smula?????
BTW... semalam acik gi jumpa blogger lagi.. tpi lupa nk ambik gambo lepas beliau belanja acik makan kat cafetaria KETAK (kementerian teknologi...) ..blogger tu adalah Jeen atau nurizawani yg akan slalu dpt jumpa sbb berurusan kat KPT (Kementerian P. Tinggi) di sini.
Thanks Jeen ..nnt kiter makan kat temfat lain ekk...ekekke...
Sekian..
adeiihh...bnyk lak entry tertunggak lagik nih...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
sapa menang pertandingan sajak tuh cik? hehehe.
ReplyDeletehmmm...siap ada yang nangis lagi tuh. pindah department je kan?
ho0o...samer2x kaseh achik....hee ;p
ReplyDeleteMy Name Is E,
sha,
ReplyDeletetader saper menang...membaca je utk bos-bos diorg..
bukan pindah dept....tpi kluar..tak tahu lagi ke mana...sok /hari ni baru tahu. Mungkin Kementerian lain..negeri lain...??? tu yg diorg pun saspen...hehhe
E..
sok sok kita besajak lagik eekk..hehhe.