Tetiber hotak acik jadik kelabu asap. Rasa cam banyak mender nk di blogkan...tetiber luper....
bling..blingg...
Lalu acik buat keputusan untuk melupakan yang lalu dan memikirkan isi baru buat blog tercenta ini.
Bila tah nak rajin semula menulis di sini. BUkan setakat nak menolis..nak membaca blog orang lain pun, acik rasa amat tidak bermaya sekarang ni. Maafkan acik knkwn. Sejak jiwaku kaco, aku tidak lagi se aktif dulu melompat2 blog. Nanti ada yg marah pulak, acik tk ke blog diorg yg rajin mengomen kat sini... takper...nanti sok sok acik serang blog ngkorang... biler keje2 acik udah clear... *mmm..biler gaknya tuh...
Acik pulak sejak 'fofular' di blog nih, kununnya la... dan dah ramai tawu tentang ujudnya blog ni...lantas, kebebasan menolis itu telah terbatas...dan perlu ditapis isinya..hahaha... takot ada yang terasa fulak nnt. Tak leh nak lazer2 macam yang bonzer lazer salu buat....
Sebenarnya acik ada pun blog private yg acik sorang je baca. Tu tak jadik masalahpun klu nak nulis yg berbisa2...hehe
OKla...masa agak terbatas di opis dan di rumah. Di opis sibuk...di rumah pun sibuk..anak2 ada, plus anak buah dan emak acik pun ada di sini. Hazirah sedang bercuti semester besama sepupunya si ieqa... Emak acik pulak nak ke House Warming di rumah sepupu acik di Bukit Jelutong hari sabtu nanti.
itu je untuk entry kali ni. Kejap lagi acik tolis laen...
Sebelum tu diucapkan selamat bercuti buat teman blogger tercenta ...
Eryn (MyHeart) ... hati-hati di negara orang...
Wawa...minggu ni kurang korum la nak gi karoke...hehe..
tapi nanti acik jgn lupe nk jengah blog kenkawan...pas dh setel sume...
ReplyDeletebile nk setelnye pun??? :P
ujung taun ni kan...sume bz ek
takpe.. kalau kurang korum nak gi karaok..sy leh join skali acik.. dah lama tak pegan mic nih.
ReplyDeleteKelabu aje posting ni achik
ReplyDeletemamarempit,
ReplyDeleteye mama...acik berazam utk kembali menceriakan err... kembali aktif selepas segala kesibukan ini berlalu..
Cik pah...
hehe...boley...boleyyy
sya,
kannnz?? kelabu sekelabunya...haha.
dah kontrol2 plak ke skang acik..hmmm...rasa sangat kelabu arinieh...
ReplyDeleteblog fofuler lupekanje ghitewww.. ekeke
ReplyDeletesha,
ReplyDeletetak kontrol..cumer kelabu..tk nmpak jalan nak gi blog walk...hehe
en_me,
fofuler ekk...? heheh
kira dah update tu ok lah juga hehe
ReplyDelete