Monday, October 5, 2009

Jamuan hari raya Pringkat cawangan

Tawon ni meriah sambutan raya pringkat aras 13 bahgian kami...sebab kami buat surprise birthday celebration untuk Bos di cawangan Pra Perkhidmatan, Pn Arniza... sambutan ni di adakan pada Jumaat 2hb Oktober 2009.
Kek khas untuk Pn Arniza
Acik agak bz untuk psediaan jamuan hari raya pringkat Bahagian pulak jumaat nih... sik makan je kann.. tk per la..slagi org nak bagi makan.hehhe...
Jadi, layan je la gambo....sbb kali ni kami smua cam giler posing.
Antara makanan yang dihidang.. Mengalu-alukan yang pindah masuk ke ofis ni..(internal transfer) dan farewell untuk yang transfer kluar (internal gak..)

Siler rujuk ptunjuk utk mengetahui kod gambar yg dilukis...hehe..

Sila makan..jemput..jgn memalu...

Kami yang perasan cam cindy creport..

8 comments:

  1. tak habih2 lagi acara makan2 ko yo cik.

    Cikk.... lamo e tak poi boronang.

    ReplyDelete
  2. Achik.. nampak gaya lepas syawal le kita pi bonang ek

    ReplyDelete
  3. en_me,
    yesz....meriah rsanya...



    kak Pah..
    entahla...slagi tk abih syawal ni..camtu la nampaknya.




    sya,
    gitu la nmpaknye....sibuk ngan open hse je yee.....siang malam la tu....heheh

    ReplyDelete
  4. Nampaknya raya 2nd round dah nak habis, nak masuk round ke 3, acik dah abis puasa 6 belum?

    ReplyDelete
  5. lom arr kak nora..baru baper ari buat nih...buat senin khamis je..sempat kot..

    ReplyDelete
  6. Taim nieh E dpt mkn sikit jer..sbb nyer tak diketahui lar..tade selera mkn lak..hehehehehe

    My Name Is E,

    ReplyDelete
  7. MNI E,
    iyer ke tk selera...???
    acik nengok tak renti2 masuk kat bilik makanan tuh..hahha..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...