Tawon ni meriah sambutan raya pringkat aras 13 bahgian kami...sebab kami buat surprise birthday celebration untuk Bos di cawangan Pra Perkhidmatan, Pn Arniza... sambutan ni di adakan pada Jumaat 2hb Oktober 2009.
Kek khas untuk Pn Arniza
Acik agak bz untuk psediaan jamuan hari raya pringkat Bahagian pulak jumaat nih...
sik makan je kann.. tk per la..slagi org nak bagi makan.hehhe...
Jadi, layan je la gambo....sbb kali ni kami smua cam giler posing.
Kami yang perasan cam cindy creport..
meriah uooolss..
ReplyDeletetak habih2 lagi acara makan2 ko yo cik.
ReplyDeleteCikk.... lamo e tak poi boronang.
Achik.. nampak gaya lepas syawal le kita pi bonang ek
ReplyDeleteen_me,
ReplyDeleteyesz....meriah rsanya...
kak Pah..
entahla...slagi tk abih syawal ni..camtu la nampaknya.
sya,
gitu la nmpaknye....sibuk ngan open hse je yee.....siang malam la tu....heheh
Nampaknya raya 2nd round dah nak habis, nak masuk round ke 3, acik dah abis puasa 6 belum?
ReplyDeletelom arr kak nora..baru baper ari buat nih...buat senin khamis je..sempat kot..
ReplyDeleteTaim nieh E dpt mkn sikit jer..sbb nyer tak diketahui lar..tade selera mkn lak..hehehehehe
ReplyDeleteMy Name Is E,
MNI E,
ReplyDeleteiyer ke tk selera...???
acik nengok tak renti2 masuk kat bilik makanan tuh..hahha..