Wednesday, October 14, 2009

Majlis Perpisahan Officemate

Aci tak? malas nak nulis.... layan gambo kenangan ni je...ngkorang tgk kitowang ni cam sedey ke ato cam suker je biler org nak pindah..heheh... amek pluang posing...
Tahniah dan selamat berhijrah buat Puan Siti Aishah Majid.

11 comments:

cHeRyNa PiReS said...

berhijrah ke mana tuh cik? waahh...disyangi ramai dia ya. Alhamdulillah:)

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

selamat berhijrah lae siti aishah ni...ni la orgnya yang aku sangka achik..hahahah

lupekanje said...

salam sha,
gi damansara lak.. dia antara senior kat sini... memang la fatot disygi olh kami gitu..



cikgooden,
errr...salah owang ekkk cikgoo..kat sini ada 3 org yg senamer ngan dia... 2 org udah nek fangkat...sorang je tinggal lagik...huhu...

dia ni uruskan cikgu2 sarjana....pasni tataw la saper take over...zuraidi la dulu kkoooowt.

Kak Nora said...

Salam Acik,
Dah habis jalan-jalan berhari raya?

Tijah said...

pergh! capo yg handa ayu bercimpuh tuhhh? hikhik

lupekanje said...

kak Nora,
err..nmpaknya belum lagi kak...sabtu sambung lagik..ahad pun ada gak...
rumah akak lom pegi lagik nih..heheh


Tijah,
tu ler wanita melayu mereng yg terakhir...taim tu tesimpoh...tem len tah caner duduk eh kan...hahha

en_me said...

ammvoiii, sonok gilerrr.. ekeke

Shifu67 said...

sekeping gambar ada seribu cerita... errr... kalau tak seribu pun seratus... kalau tak seratus pun sepuluh... pendek kata, ada laaa ceritanya...

lovelywa said...

salam acik..bertemu kite di ruangan komen ni ekk..hehehe...aritu jumpe kat pusat karoks ngn eryn..

acik, PTD yg kai spek tu kawan hubby kite laa..hehehe..kecik je doniya ni ekk..ahaks

lovelywa said...

salam acik..bertemu kite di ruangan komen ni ekk..hehehe...aritu jumpe kat pusat karoks ngn eryn..

acik, PTD yg kai spek tu kawan hubby kite laa..hehehe..kecik je doniya ni ekk..ahaks

lupekanje said...

salam wawa....aha..En. Shahriman tuh...
Dia KPSU kami...mang kecit je donia nih..pi mai pi mai tang tu gak..
Rumah dia dkt umah eryn...hehe

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-