Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
+086.jpg)
+057.jpg)
+051.jpg)
+048.jpg)
+046.jpg)

berhijrah ke mana tuh cik? waahh...disyangi ramai dia ya. Alhamdulillah:)
ReplyDeleteselamat berhijrah lae siti aishah ni...ni la orgnya yang aku sangka achik..hahahah
ReplyDeletesalam sha,
ReplyDeletegi damansara lak.. dia antara senior kat sini... memang la fatot disygi olh kami gitu..
cikgooden,
errr...salah owang ekkk cikgoo..kat sini ada 3 org yg senamer ngan dia... 2 org udah nek fangkat...sorang je tinggal lagik...huhu...
dia ni uruskan cikgu2 sarjana....pasni tataw la saper take over...zuraidi la dulu kkoooowt.
Salam Acik,
ReplyDeleteDah habis jalan-jalan berhari raya?
pergh! capo yg handa ayu bercimpuh tuhhh? hikhik
ReplyDeletekak Nora,
ReplyDeleteerr..nmpaknya belum lagi kak...sabtu sambung lagik..ahad pun ada gak...
rumah akak lom pegi lagik nih..heheh
Tijah,
tu ler wanita melayu mereng yg terakhir...taim tu tesimpoh...tem len tah caner duduk eh kan...hahha
ammvoiii, sonok gilerrr.. ekeke
ReplyDeletesekeping gambar ada seribu cerita... errr... kalau tak seribu pun seratus... kalau tak seratus pun sepuluh... pendek kata, ada laaa ceritanya...
ReplyDeletesalam acik..bertemu kite di ruangan komen ni ekk..hehehe...aritu jumpe kat pusat karoks ngn eryn..
ReplyDeleteacik, PTD yg kai spek tu kawan hubby kite laa..hehehe..kecik je doniya ni ekk..ahaks
salam acik..bertemu kite di ruangan komen ni ekk..hehehe...aritu jumpe kat pusat karoks ngn eryn..
ReplyDeleteacik, PTD yg kai spek tu kawan hubby kite laa..hehehe..kecik je doniya ni ekk..ahaks
salam wawa....aha..En. Shahriman tuh...
ReplyDeleteDia KPSU kami...mang kecit je donia nih..pi mai pi mai tang tu gak..
Rumah dia dkt umah eryn...hehe