Wednesday, October 14, 2009

Majlis Perpisahan Officemate

Aci tak? malas nak nulis.... layan gambo kenangan ni je...ngkorang tgk kitowang ni cam sedey ke ato cam suker je biler org nak pindah..heheh... amek pluang posing...
Tahniah dan selamat berhijrah buat Puan Siti Aishah Majid.

11 comments:

  1. berhijrah ke mana tuh cik? waahh...disyangi ramai dia ya. Alhamdulillah:)

    ReplyDelete
  2. selamat berhijrah lae siti aishah ni...ni la orgnya yang aku sangka achik..hahahah

    ReplyDelete
  3. salam sha,
    gi damansara lak.. dia antara senior kat sini... memang la fatot disygi olh kami gitu..



    cikgooden,
    errr...salah owang ekkk cikgoo..kat sini ada 3 org yg senamer ngan dia... 2 org udah nek fangkat...sorang je tinggal lagik...huhu...

    dia ni uruskan cikgu2 sarjana....pasni tataw la saper take over...zuraidi la dulu kkoooowt.

    ReplyDelete
  4. Salam Acik,
    Dah habis jalan-jalan berhari raya?

    ReplyDelete
  5. pergh! capo yg handa ayu bercimpuh tuhhh? hikhik

    ReplyDelete
  6. kak Nora,
    err..nmpaknya belum lagi kak...sabtu sambung lagik..ahad pun ada gak...
    rumah akak lom pegi lagik nih..heheh


    Tijah,
    tu ler wanita melayu mereng yg terakhir...taim tu tesimpoh...tem len tah caner duduk eh kan...hahha

    ReplyDelete
  7. ammvoiii, sonok gilerrr.. ekeke

    ReplyDelete
  8. sekeping gambar ada seribu cerita... errr... kalau tak seribu pun seratus... kalau tak seratus pun sepuluh... pendek kata, ada laaa ceritanya...

    ReplyDelete
  9. salam acik..bertemu kite di ruangan komen ni ekk..hehehe...aritu jumpe kat pusat karoks ngn eryn..

    acik, PTD yg kai spek tu kawan hubby kite laa..hehehe..kecik je doniya ni ekk..ahaks

    ReplyDelete
  10. salam acik..bertemu kite di ruangan komen ni ekk..hehehe...aritu jumpe kat pusat karoks ngn eryn..

    acik, PTD yg kai spek tu kawan hubby kite laa..hehehe..kecik je doniya ni ekk..ahaks

    ReplyDelete
  11. salam wawa....aha..En. Shahriman tuh...
    Dia KPSU kami...mang kecit je donia nih..pi mai pi mai tang tu gak..
    Rumah dia dkt umah eryn...hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...