Friday, October 9, 2009

Jom main bolingg...

minggu yang sibuk nmpaknya bagi acik...di samping mood yg hilang..puas cecarik, tk gak jumpa lagi...nk gi lompat blog pun tk baper nk ada masa dn mood ittu..

Sok /arini ada jamuan dan perhimpunan peringkat bahagian pulak... makan dan makan lagik. Jadi, sibuk buat pesediaan persembahan dan tugas2 yang diserahkan....(kunun la..) Kalu diperlukan sok, acik kener jadik mc... harap2 lidah tk tegeliat la masa tuh. Lain minggu lak, ada tonemen boling... harap2 kumpulan acik, ramai ler yg join...wlopun ada antaranya yg tk pnah main pung...janji semangat berjuang tuh ada. Apa yang fentingggg??? KERJASAMA... ader owang tu hampir dah majuks sbb tadek org nk respon pasal men boling... sib la owang udah mula merespon dan sanggup bekorban aper ajer... semangat owang tu kini telah pulih smuler...dan akan bangkit dan terus berjuang walo sampai ke titisan air lior yg terakhir..... Acik cuber dptkan hidmat latihan pecuma dari pemain pro si tipah vogue... tapi deme jawoh bebeno nk di hangkut ke sini. tak pe la..tepakser la kami pasrah dgn kebolehan semula jadi yang telah Allah kurniakan pada setiap kami. Sekian...citer donia ku.

9 comments:

  1. selamat main bilong...jangan sampai tergeliat jari dah le..

    ReplyDelete
  2. besnye men boling...walopon "bolingkang"

    ReplyDelete
  3. achik jd MC? hehehehe kene minum air byk2x nieh..nnti takut hilang sore pulak.. =P

    P/S : E tak prnh jdi MC..tp, pernah jdi ketua platun..yg sllu terjerit2x ngi arahan tueh..hehehehe tp, sore tetap sedap kan... =P

    My Name Is E,

    ReplyDelete
  4. Ai yang pro takmo amik berkhidmat .. ish..ish.. kesot ati ambe...

    ReplyDelete
  5. hah cik, tu si eryn dah bolintiyer tu...haper lagikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

    ReplyDelete
  6. lepas nieh acik jadi ming...ming...sambil men boling acik nyanyi lagu wonderpets...baru meriah!
    (ada kawan sha suke wat camtuh...eheh)

    ReplyDelete
  7. kena jadik emcee? bolehler sumbangkan se or dua lagu MC Hammer :)

    ReplyDelete
  8. zino,
    jari tu yg kener jaga bebaik tu kan...payah klu jari dah tegeliat..



    mamarempit,
    tak kira la...wlopun itu bolingkang...haha..


    My Name is E,
    ni misti makan gula Mr Fisherman....kannnzz..


    Eryn,

    sudikahhh???? ate...balik kijer pun lelarut malam... mana masa nak ajo kitowang nih???


    tipah,
    boley cayer ke ini minah...??
    tk kira...acik nak tipah gakkk...
    biler nak trening kat alamanda nih...acik join skalik...hehhee..
    *dasar tidak tahu malukkk...!!


    sha,
    wonder pet pandai main boling ke...huhuuhu..

    tak tau la blh men ke tidak nih...group tk komfem lagik...duit pun lom serah... *ape kes..



    Mak su,
    aha..mc... jenis mc yang lebey kurang ngan medical cert. tu je...hahha..

    adeiiihh...saper lah aku...

    ReplyDelete
  9. jom jumpa kat trek.... hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...