Monday, October 26, 2009

Bowling Kresta

Sabtu ritu acik rsa cam nak demam. Hati udah mula gisau...sebab ari ahad ada tonemen boling pringkat kelab bahagian... sejak ari khamis, praktis ternyata tidak membuahkan hasil yang menggalakkan spt yg dikehndaki. Tah kenapa...semakin merosot cara pemainanku. Takkan sebab letih sgt kot? Jaga mak sedara yg sakit kat Hptl Selayang tu. alerr...sehari je pun acik gi jaga...soknya gi tgk je..pehtu tk gi dah pun.
ni ler Cikgu (B) Robiah yg telantar...tpi kejap je..pas kesan ubat bius abih, dia udah buley lompat2...huhu..
Tak per lah..kata kawan2 acik...kita main suka suki je..bukan nak wakil mesia pun. Betul...! Tapi nnt org yg handal main dalam kumpulan acik mesti bengang giler sbb acik tk dpt kumpul bnyk markah. Ato..barangkali kekuatan tangan ni telah berkurangan...alignment sik larik je..agak menggigil....hentahla.. brgkali udah tiba masanya acik simpan bola boling kat stor...(alaah..cam ner aku nk simpan bola in house milik alamanda tu...cam la bola sendiri...) Mungkin pasni acik perlu berlatih men badminton smula..sbb tk lama lagi pertandingan badminton kelab pulak....RUmah merah kesayangan acik ni mesti skor banyak markah...tk mo biakan terus kalah. Hari Ahad, acik kuar awal..start game kul 12...kul 11.30 acik udah tetonggok kat ARL superbowl.. Main la stakat yg termampu.. Hasilnya...

Ok lah kan...hehhe... err...bukahkah sepatutnya kumfulan acik tuh dpt nomor wahid...?? tapi udah sbb acik sik campak bola dalam longkang jer... maka sangat lah betuah kerana org2 pro dlm kumpulan acik ni masih dpt memenangi tempat ketiga kategori kumpulan..haha... dan tk sangka2 acik tumpang tuah diorg yg handal2 tu... *diorg marah sbb acik bekeras nk belagak lontar bola yg berat lebih seploh kg....ahakkkss..lontar bola emas pun tatap ke longkang jua ... Tak kisah la...klu diorg terima hakikat bahwa pertandingan itu utk suka suki dan semangat kesukanan sahaja...tpi klu yg kesah..utk menang?? huhu...aku lah pesalah ituh... Sekian..

6 comments:

  1. 0k la tu..dpt jgk dri xdpt..
    tu la..sp s0h acik pilih b0la berat...

    ReplyDelete
  2. pergh.. sekshi la trofi tuhhh!!

    ReplyDelete
  3. Yg penting dpat main acik...longkang pun tettappp...kt sini ade adiah tau utk juare longkang..:D

    ReplyDelete
  4. den selalu yo xlarat ngangkek bola berat, tp malang nyo jemari den godang gajah. akhirnya ke longkang ler kamu bola. he he. tahniah acik, lam longkang2 dapek yo no 3. hebat lah tu

    ReplyDelete
  5. sharamli,
    acik klu amek yg rengan, acik takut telontar terus ke tengan lane..hehe



    Woss..
    boley tahan la..haha


    Mamarempit,
    ada gak aritu adiah untuk yg tercorot...yg paling kelaka..dan yang paling sopan....hehhe



    hanim,
    acik tatap tk pueh ati..pasni nk pektis lebih giat lagik...

    ReplyDelete
  6. owh achik..terror ler tueh pat no.3...nnti kiter men sesamor yo achik..kiter men tade no jer..sumer bedal okie... hee ;p

    My Name Is E,

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...