Sunday, December 13, 2009

boling di Alamanda

Malam Jumaat aritu Shahmah bagitau, Abang dapat Anugerah Dekan lagik... ummi kena bagik adiah...!! huhu... di kala kantong ku yg hanya penuh habok ini... acik hanya tesengeh manjer.... Tahniah ajer la..moga akan terus berjaya dgn cemerlang gemilang terbilang. Malam tu gak, dia gi kuar selebrit dgn knkawan dia yg ada kat sini. Balik tu, dia bagi adiah kat acik... sekepin coklat.... huhu... malu nya... patutnya ummi dia yg bagi adiah...

Pagi sabtu, acik gi keja... nak kumpul duit beli adiah utk Shahmah... sian bunyiknya kan..huhu.. tak de maknernya.. hanya ke pejabat untuk menyiapkan kijer yang terbengkalai kemarin. Sehingga hampir pukul 3, acik bergerak ke Alamanda Super Bowl.

Tengok tipahvogue berboling. Udah lama tak jumpa .... err...last jumpa masa tipah ada tournament anjuran Kementrian Kewangan aritu.. tk la lama sangat kan.. hehe..

Lihatkan aksi tipah. Urut tengkok sendiri. Masa ni dia kata dia nampak bintang kat tetepi mata dia. .. ha...udah fenin la tu... tak dpt buat banyak strike lagik masa ni.. Tapi pastu, tetiba jer tipah bersemangat... buat banyak kali










strike.... !


bravo tipah... Tahniah kerana BNM dapat tempat ketiga . Kenkawan tipah pun semua hebat2 gak main... Seronok tgk diorang main tepuk2.
Pasukan lain mang hebat2 gak pemboling depa... dasat weeiihh... bandingkan dgn acik yang bola salu masuk dlm longkang je... haha.. aper kes kannn...!! Ari ni nk balik kampung, bawak Nurzayani gi walimatul urus kawan baik dia masa sekolah rendah dulu.




Hmmm...udah kawin si siti tuh... dedulu memain memasak dan kejar2 sesama ngan yanie . Sekarang udah kijer...dan udah kawennn... Nurzayani tah biler gaknya.... Turut sama dalam rombongan acik nanti adalah Nurzayani, roomate kembar dia.

 Shahmah pulak udah pegi dulu... semalam..naek motor, gi walimatul urus kat rumah kawan dia di Pedas. Terus menginap di rumah neneknya di kampung. Rindu selalu nak gi ziarah sorang adik di PD, tapi tak gak lepas2...

InsyaAllah, buat adik Junai acik di Bandar Baru Sunggala Podeksen, ada rezeki, kita jumpa semula... Pehtu, sorang adik kat Seremban, Nurul Azla, yang baru bersalin..err..baru? dah nak abeh pantang dah.. tah biler kita dpt jumpa. Tah tah udah balik JB... huhu..mahapkan akakmu dik. 

Tingin sangat nk jumpa, nak siyum baby tuh... nak feluk arab ngan nurul. Bila gaknya.... tunggu la..jgn balik dulu. Pehtu, bekas hosmet tersayang, Ida kat Sikamat.... biler tah kita nk deting lagik... datang la kat sini... amboii... gi makan angin ngan pamili... tk hengat..

Untuk sya... biler kita nak brenang sesama lagik...?? Eh...macam nak tujukan lagu je kan.. Oklah... pada Woss ... acik tujukan sebaris ucapan... 'taim gaji nnt jangan lupa planning main masak2 kita...!' Acik booking tolong basuh pinggan je la ye woss....heheh Sekian.


4 comments:

Erna said...

salam cik..ari ni pun pi kenduri kawin cik..tapi bukan jemputan..orang pangkal la kunon e..

my name is E said...

thniah buat shahmah achik.....

My Name Is E,

tipahvogue said...

huhuhu..sib baek acik rakam time strike jek...kalo dak, malu ahkak tawwwwwwwww!!! muahahaha....

neway, toche memanyak cik sebab sudi datang menjengah memberikan semangat kat team tipah!! terharu aser ati taw!! ahakssssssssss

err...shahmah nak adiah dari tipah dak cik?? ekekekeke...

lupekanje said...

erna,
kak...konduri kat mana tuh?


E,
Mekasih...godd luck utk test ari selasa nih..


Tipah,
acik windu je nak jumpa tipah...mana leh tk dtg jumpa.
Shahmah tak mo adiah...nk suh doakan kejayaan dia je..
hehhe..

Post a Comment

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

APAKAH YANG DICARI DALAM HIDUP YANG SINGKAT INI? HARTA? PANGKAT? KASIH SAYANG MANUSIA?

Blogging Community, Blogosphere, Free Blog Submissions, Blog Directory, Article Submissions, Blog Traffic

Setiap yang bermula, akan berakhir...
Setiap yang baru akan menjadi lama...
Setiap yang bertemu akan berpisah...
Kalau sudah begitu, apa gunanya kita mulakan...
kalau sudah begitu, apa gunanya kita memiliki yang baru..
kalau sudah begitu, apa perlunya kita bertemu...
Jika yang bermula, akan ada akhirnya...
Jika yang baru, akan menjadi lama sudahnya..
Jika yang bertemu, akan terpisah juga penghujungnya
yang entah di mana dan bila..
Detik permulaan, ketentuan Tuhan...
Detik pengakhiran, Takdirnya Tuhan..
Yang baru, Tuhan yang jadikan
Kelakkan usang, fitrahnya begitu..
Pertemuan, adalah keizinan Allah
Perpisahan jua... adalah ketetapan Allah
Siapalah kita.. hanya hamba...
yang tidak berdaya...
cuma merancang,
tapi selalu pincang,
cuma berakal,
kekadang hilang akal,
cuma berusaha
tanpaNya kita tk berdaya.
-KC-