Sunday, December 20, 2009
Kawen sudah
Minggu lepas acik balik kampung untuk menghadiri walimatulurus kawan si Nur Zayani masa sekolah rendah dia. Last diorg jumpa, kiranya masa darjah enam...atau mungkin masa amek result upsr tuh. Pehtu, kalu jumpa pun, masa kat tengah jalan ke..ato kat pasar malam ke..
ha kau...sekali bekumpul...smua udah godang2.... ada yg dah jadik mak orang pun.. tengok je lah gamba nih..
Ni si penganten, Siti...yg masa kekecik belari2 main kekejar kat depan umah acik ngan bebudak lain ..
Pehtu, ari Senin aritu, opis acik ada meeting bulanan.. lepas meeting, majlis sambutan err...err.. entah...biasa2 la...makan-makan, dan majlis perpisahan dengan beberapa org pegawai (PSU) yang naik fangkat lagi...naik gred..naik gaji... maka kena la kuar dari Bahagian/dept. acik nih.
Tahniah Cik Sharifah Ratina... akan ke Kemen. Luarbandar dan Wilayah.. Garang nih...jaga2 orang sana...ekekeke..
Dan tahniah juga pada Pn. Wan Rosliza, akan ke Kemen. Pengangkutan Malaysia...sangat bagus komitmen beliau pada kerja... dan sgt teliti okeh!!..haha..saper la nnt duk bawah dia.. betuahla badan.... beliau baru jer beberapa bulan di bahagian acik, udah pindah lagik... dan tandanya, kami akan dpt pegawai baru lagiiikk...saper la yg betuah dpt kijer kat bahagian acik nih..hehe..
Ni pulak merai kan yg umur warga mas di bulan Disember nih.. ha kaw... dapat adiah tikar terbang okeh..!! Boleh terbang sampai negara Hindustan... zam alakazammm..
Dan ni staf baru kami... ganti yg bertukar keluar... masuk2 jer udah sambut besday... tahniah..
Selamat bejuang besama kami. Muda lagi nih...banyak2la besabar duk sebelah acik...ekekke..
Dalam banyak2 hidangan aritu....ni jer yg acik pandang dan belasah bebetul aritu... Lemonade cheese cream kek... (err..tu ka nama dia...?) yg dibuat oleh cik Sharifah Ratina... Thank u cik tina.. sgt sedap..!! Pasni cik Tina udah tadek...saper la nk buat kan acik cheese cake tuh lagik??
sekian.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
buat jer sendirik.. ikiki
ReplyDeletesalam acik...tikar terbang? bolih yo buek hadiah tu cik...lagi elok kan..kek pojabat akak tu..sesapo dah lotih dok opis..bolih plak bawak tikar tu..pi dok bawah pokok kek kobun...
ReplyDeleteacik,
ReplyDeletepinjam jap tikar tebang tu...nk ke Mekah..
jengok tokey tadika..
tanya bila lagi nak balik.
fuyo0o...bday achik plg meriah sekali disambut mereka..hehehehe
ReplyDeleteMy Name Is E,
en_me,
ReplyDeletebuat sndirik tk sedap, biasanya org buat tu yg lagi sedap..apa kata en_me yg buatkan..ekekke...
erna,
yo kak...tikar bnyk pekdahnya.. kamikat opis salu bekelah makan2 bentang tikar...acik punyo tuh trus disambar org bujang, lotak kat bilik dio... tk sompek yg zam ala kazam pun...heheh
ashley,
tokei tadika udah nak balik sehari duo lagik...windu kat dio kann..musti tokey Tesco lagik windu kat dia...hahha..
E,
manader meriahpun...kitowang tadek pun dpt gambar masuk dlm frem tuh...anyway, tikar torobang pung jadiklaa.....Alhamdulillah..