Acik jumpa dlm perjalanan balik lepas menghadiri walimatul urus di kampung ari ahad lepas. Ampun ye, pada tuanpunyer keter sbb publish gambar.
atau RAJ4 ...
atau BAL4 ...
atau NAN4 atau NAN1 (err...misti ada org guna nih..)
tk pun NAN48
tk pun NAN48
Ada satu no. plate keter di letakkan harga RM37,000 iaitu DAT4 .....aperkah..??
Dan dri laman web yg acik tgk nih...yg paling tinggi regernya... PHS1 (RM150,000)!!!!
Giler tak??? Plet ajer tuh..!!
Giler tak??? Plet ajer tuh..!!

Nan adolah yang nak lotak flat nombor yg last tuh wakakaah.. krg kena chop ada S1H1 pulak.. den tak kisah no apo flat keto.. asal leh pakai keto tuh ;)
ReplyDeleteado tak TIJ4? ondak yo tu...
ReplyDeleteSY NAK ct5...
ReplyDelete=P
acik..yg BAB1 tu ade...penah jumpe...tapi BAB11....so panjang sket la bunyik nye...hahaha
ReplyDeletecikputih me ponn pakey no. 4 jerr.. volleee kannns
ReplyDeletesalam acik..boto la acik ni..kito punyo tekun maco e..tetibo..telambak golak iyo la cik..cano nak nyebut e tu...akak dulu salu kesian kek orang yang dapek plet kete ceni..kok sobut 2 kali lain poi.ee..BEK........
ReplyDeleteiina,
ReplyDeletenan ado yo? hehe...nanti nk suh knkwn kat JPJ check kan...ado tak gak ehh org guno nomor tuh...*dah tader kojo lah nih...haha..
Tijah,
a 'ah kan..tk tkonang lak acik. Apo kato keto bru tijah nnt, booking no. nih...??
E,
CT5??...naper nak CT5??? bukan CT2 ke..
mamarempit,
ReplyDeleteado gak ke? haha..acik tk pnah jumpa lagik...nnt klu jumpa, nak amek gambo la..nayer je owang tu kan.
en_me,
4 ? boley ajer...err...nnt nk hon la klu jumpa tgh jalan...tk kira la klu salah org...ekekeke..
erna,
ha...mang nayo kan ...buat digolak an org je klu nombor yg ada makner lak tuh...heheh...tpi klu keter tu keter besa...org tk bani golak la kakkk....heheh
banyak memakai wang nak booking plet no nih kan?
ReplyDelete.
.
rugi laaa.
ha ah ... ramai yg rsa penting no. plet tu satu perkataan yg memberi makna...sampai sanggup berhabishabisam
ReplyDeleteacik..pembetulan..bukan BAB11..tapi BAB111...ni disahkan oleh en. suami...hahhaha lagi panjang harakatnye
ReplyDeletemamarempit..
ReplyDeletetajwid misti betul...hehehe
oops! (plet number yang last sekali) ;p
ReplyDeletemak Su,
ReplyDeleteketer Mak Su ke?? hehe...
RAJ4??? huhu.. ntah bile la nk sampai no plat tu.. skrg ni pun baru RH.. huhu... macam nak try la nanti no plat tu.. hehe..
ReplyDelete(kenderaan yang keberapa la waktu tu kan.. hehe)
hehe.. ada ke BAB 1? teringin nak tgk keta sapa
ReplyDelete