Tuesday, December 15, 2009

keter saper tah nih..

Suka acik kat plet nombor kereta ni.... NAG4 ato NAGA !!















Acik jumpa dlm perjalanan balik lepas menghadiri walimatul urus di kampung ari ahad lepas. Ampun ye, pada tuanpunyer keter sbb publish gambar.
Rasanya ada tak orang yg booking nombor KER4 ....atau MAW45
atau RAJ4 ...
atau BAL4 ...
atau NAN4 atau NAN1 (err...misti ada org guna nih..)

tk pun NAN48
Ada satu no. plate keter di letakkan harga RM37,000 iaitu DAT4 .....aperkah..??
Dan dri laman web yg acik tgk nih...yg paling tinggi regernya... PHS1 (RM150,000)!!!!
 Giler tak??? Plet ajer tuh..!!
Saper la gaknya guna keter plet no. BAB1 (misti asik kener sumpah je...ekekeke...)


16 comments:

  1. Nan adolah yang nak lotak flat nombor yg last tuh wakakaah.. krg kena chop ada S1H1 pulak.. den tak kisah no apo flat keto.. asal leh pakai keto tuh ;)

    ReplyDelete
  2. acik..yg BAB1 tu ade...penah jumpe...tapi BAB11....so panjang sket la bunyik nye...hahaha

    ReplyDelete
  3. cikputih me ponn pakey no. 4 jerr.. volleee kannns

    ReplyDelete
  4. salam acik..boto la acik ni..kito punyo tekun maco e..tetibo..telambak golak iyo la cik..cano nak nyebut e tu...akak dulu salu kesian kek orang yang dapek plet kete ceni..kok sobut 2 kali lain poi.ee..BEK........

    ReplyDelete
  5. iina,
    nan ado yo? hehe...nanti nk suh knkwn kat JPJ check kan...ado tak gak ehh org guno nomor tuh...*dah tader kojo lah nih...haha..



    Tijah,
    a 'ah kan..tk tkonang lak acik. Apo kato keto bru tijah nnt, booking no. nih...??


    E,
    CT5??...naper nak CT5??? bukan CT2 ke..

    ReplyDelete
  6. mamarempit,
    ado gak ke? haha..acik tk pnah jumpa lagik...nnt klu jumpa, nak amek gambo la..nayer je owang tu kan.



    en_me,
    4 ? boley ajer...err...nnt nk hon la klu jumpa tgh jalan...tk kira la klu salah org...ekekeke..


    erna,
    ha...mang nayo kan ...buat digolak an org je klu nombor yg ada makner lak tuh...heheh...tpi klu keter tu keter besa...org tk bani golak la kakkk....heheh

    ReplyDelete
  7. banyak memakai wang nak booking plet no nih kan?
    .
    .
    rugi laaa.

    ReplyDelete
  8. ha ah ... ramai yg rsa penting no. plet tu satu perkataan yg memberi makna...sampai sanggup berhabishabisam

    ReplyDelete
  9. acik..pembetulan..bukan BAB11..tapi BAB111...ni disahkan oleh en. suami...hahhaha lagi panjang harakatnye

    ReplyDelete
  10. mamarempit..
    tajwid misti betul...hehehe

    ReplyDelete
  11. oops! (plet number yang last sekali) ;p

    ReplyDelete
  12. RAJ4??? huhu.. ntah bile la nk sampai no plat tu.. skrg ni pun baru RH.. huhu... macam nak try la nanti no plat tu.. hehe..

    (kenderaan yang keberapa la waktu tu kan.. hehe)

    ReplyDelete
  13. hehe.. ada ke BAB 1? teringin nak tgk keta sapa

    ReplyDelete

Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.

Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna

 Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya.  Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...