Bukanku sengaja...
mahu melukakanmu..
menghancurkanmu...
tidak menghargaimu...
aku bukan sekejam yg kau sangkakan...
Tapi segalanya telah berlaku... sekelip mata.....
Rupa asal yang sempurna...
Maafkan acik Pn. Haida...kerana tidak menjaganya dengan baik...
Apa yang berlaku, shawl kesayangan acik ini telah termasuk ke dalam mesin shredder ketika beliau itu sedang menghancurkan lembaran2 kertas tidak di gunakan..... Naper kau mesin skalik shawl acik yg kau finjamm tuh nurullll !!!! huwaaaaaaaaaa...!!!
*Nurul.... ko jaga... !! Acik sedang menyiapkan senarai apa2 yg patut utk kau gantikan, sekiranya shawl yg sama rupa dan kualiti tak dpt kau cariganti semula!! Kenkawan ada cadangan tak...?? hehehe... apakata mintak iphone satu.....err...
Malam ni kau pasti tk lolap tido ... oohh..malam ni kau mintak tulun acik antar kau ke puduraya sbb kau nak balik kamfung kannnzz.... dan kereta kau akan besama acik dalam tempoh seminggu ini...??? HAHAHAHA... *gelak setan udah kuar....
Shahmah.... yanie.... ngkorang nak gi jenjalan tak minggu nih....? hehehhehe....jommm...kita gi kameron hailen ke.... gi genting ke... ataooo....err...gi Singapore...? gi kenduri kawin sahabat acik... linaa.....??
~Selamat pengantin baru buat cikgu lina dan cikgu Muslim.~
huhu.... di manakan ku cari gantinya.....!! Shawl ku...!!! Kan...tak pepasal kau jadik modal acik hapdet blog arini..
sob.sob.sob
ReplyDeletegitu kesahnyer..nnti sy tembak dier yer... peng,peng.peng
acik..apa sudah jadi..dimanakan ku cari ganti..yang serupa dengan mu...susah jugak nak cari ye cik...siap la...
ReplyDeleteya ampun...naseb tk jadik mee kan acik.....huuu...kono carik ganti tu....
ReplyDeleteAcik,
ReplyDeleteSayang seribu kali sayang. Ada tu ada, sama tapi tak serupa.
Acik.. lah sygnya.. kalau acik nak den ado shawl tuh boli kek spain n istabul marin.. kalau nak den leh reserve sehelai.. kalau nak lah.. hehehe ;)
ReplyDeleteE,
ReplyDeleteadeiihh....tembak peng peng peng...
pun tk leh ubat ati yg sodih nih..
Erna,
mang tak tawu la ada ganti ke idak..huhu..
*sajer bebuat cedey nih...biar si nurul tuh lagik gelabah..ekekkeke..
mamarempit,
betul3x...masa ni lah nak mintak apapun..sbb yg gunakan tuh udah rsa besalah sesgt...hehehe..
Kak Nora,
bukan seribu kali syg lagik tu kak..
berjota2 kali sayang...
iina,
alahai, baiknya ati kawan acik nih.. takper...takper..
acik tgh mendera si nurul ni gi carikkan gantinya smpai dapat..! hahah...kejam kan..!
sibbaik bukan mesin pengisar getahhh skrap tewww.. kalo tak leh hancur kepala acik teww.. ikiki
ReplyDeletelorhai...sampai gitu skali jadiknye?? adoiyai...sayang arh...shawl tu nampak sangat santek!! isk!!!
ReplyDeletesadis kite bace cite akak..heheh..cian akak kan..nak kene nurul nei..t kite babap die..
ReplyDeleteen_me,
ReplyDeleteha ah..sib bek kannnzz
tipahvogue,
mang santek dan sayang bangat tuh...
aida,
babap dia meh...tggu dia balik kijer tawon depan...kita babap lagi dia reramai..ekekkeke..
salam...dah nak jadi..nak buat camno kan..tak apo gi beli laie ek.
ReplyDeleteKak.... Lina tu lina KK @ singapore tu ker ?
ReplyDeletehaha.. goli ati plak.
ReplyDeletecennnnnn,
ReplyDeleteropanya ada gambar linaa kat sini.. jeen yg bgtau, cepat2 kteh masuk sini.
linaa kawin ngan sapa yek.. ngan bf dia yg kat obersi tu ka? ada blog dia ka.. ish macam2 nak tau ni...
nnti kteh kontek cen thru email ke ym ke...
Kak inaKL,
ReplyDeleteha..tu lah.. ada kwn sorang bagi hadiah shawl baru...nk fujuk *amvoooii..sampai gitu skalik kener fujuk...ekekeke..
tpi acik nk tggu yg shred kan tu gak ganti...yg org bgi tu hambek gak la...hahaha..
Jeen,
ya betul....alahai...acik ni lupa nk habaq kat ngorang.... kenduri dia sabtu ni...dia jemput knkawan gak...tpi smua tk nak pi...msa tk jemput, smua bising kata dia tk jemput.. bila udah jemput, tader pun yg nk pi..
Kak Pah,
golak aarrr..golakk...huhu...
tk per kakpah...hikmah nye bnyk gaknya tuh.. *hrp2 dia consider gk utk gantikan dgn iphone...ekekekek (mlampo ekk...)
Kak teh,
ada saya emailkan....misti tk baca email nihhh....hehhe
Lahhh linaa dah kawin?? Congrats!! Ngan buah hatinya tu ke?
ReplyDelete