Sunday, July 20, 2008
Entry Hari ni
Secebis Harapan
Tika keheningan aku bagai dibuai
Dinginnya malam yang panjang
Tika kegelapan sayu unggas berdendang
Mengubat hati yang rawan
Bagaikan dinginnya malam yang suram
Begitulah diriku diibaratkan
Dalam kesamaran ku rempuhi ranjau
Biarpun payah ku teruskan
Siapa memandang tidakkan ku hirau
Biarpun pedih ku tahankan
Jamahlah bintang
Beri daku sinaran
Semoga hati ku cekal
Akan ku teruskan walau harus ditelan
Seribu nista di tangan
Terbanglah hai unggas bebas di awan
Agar kan tercapai sinar gemerlapan
Tuhan ku inginkan secebis harapan
Hanya padamu ku serahkan
Apakah kan ada ketulusan jiwa
Yang menilai ku seadanya
Tuhan ku inginkan secebis harapan
Hanya padamu ku serahkan
Tuhan ku inginkan secebis harapan
Ku pasrah padamu Tuhan
Tuhan......
~ Tatau nk buat aper dah...kelabu asap ~
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
uihhhhhh cennnnn... kenangan mengusik jiwa, bulma tu kteh lupa laa, sapa yer? lepas tu gamba linaa kan? gambaq org no3 tu superimpose gambaq tak real heheh.. gambaq zizie ezet dr bosnia tak boh ka... cen ingat dulu kita rabung kat forum suri, segala ratu/miss ada situ, tambah sorang pakcik laksam je yg bukan ratu heheh... ada lagi ke kk, 2,3 hari lepas tersembang dgn grid_iron (thru jeen), dia kata kk tutup, kteh tak pi tengok pun, ni nak kena lawat nih.. link yg cen bagi pun tak dpt masuk.
ReplyDeleteAwat tk leh masuk...boley aper....kener daftar smula ...
ReplyDeletetgh carik gambar ni...bnyk gambar stay kat dlm email2 diorg ni.... zizie izzette tu dah target dah nk letak gamba mana...hehe..
Gamba super impose ke..uuiihh...anggun kan seploh thn lepas....skrg da rabunnn...hahha.
tak leh masuk sini nya line problem kot, jap tadi bleh plak masuk, kena register ka? tokey sama ka? awat sikit saja org yg register banding dgn keahlian dulu mencecah ribu riban heheh...
ReplyDelete