Friday, July 4, 2008
Demam Panas?
Hari ni dari pagi hingga petang aku sibuk..sibuk..sibuk....pagi menyiapkan bembarang yang nk aku bawa utk ke taklimat program di UM.
Tengahari aku dengan Bos aku, Pn. Lin, pergi ke UM untuk majlis taklimat tersebut. Dedua kami tk ada telefon bimbit...henfon la...heheh...
Hidup gak tanpa henpon. Tapi tu lah...takut ada panggilan penting...kami akan ketinggalan. Tu yg jadi pada aku hari ini. Henpon aku tertinggal kt atas meja. Sampai petang aku ke UM...balik baru tgk kt Tipon tu...ada beberapa miss call. Dari Mak aku..
Tapi aku tk call balikpun. Aku letih sangat.
Dah tengah malam barulah Shahmah bagitau aku...
"Umi tipon nenek tk tadi????"
"Tak...kenapa?"
"Nenek suh tipon cikgu adik kt Pontian....dia demam panas...!"
"Kenapa tk bagi tau tadi...???" aku dah mula risau..
Demam panas tk boleh dibuat memain....
Aku kesal aku tk tipon terus ke mak aku tadi....Risau la pulak aku kat si Zirah ni....
Aku doakan dia selamat, murah rezeki, berjaya cemerlang dalam peperiksaannya.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bersahabat Kena Ingat Kita Bukan Sempurna
Dunia sekarang, media sosial sangat memainkan peranan menentukan segalanya. Mudah sungguh tersebar, mudah sungguh berhubung, mudah sungguh...
-
Dalam kegilaan sesetengah masyarakat IT di Facebook, mengambil bahagian dalam kuiz demi kuiz....(I'm not one of them...) acik terseremp...
-
Hmm...teringin bergosip harini... boleykan..boleyy?...boley laa... Acik tengok paper hari ni.. tentang sorang bekas menteri besar kawin d...
-
Sempena Tahun Baru Cina, memasing ambil peluang balik kampung temasuk acik. Sementelahan anak pun balik bercuti, kecuali Yanie, yg bercuti ...
No comments:
Post a Comment
Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.