Ini ikan aku yg tinggal sebtg kara dalam balang nih...serupa cam aku gak..yg sekarang tinggal sensorang kt umah ni. Pagi tadi aku gi hantar Shahmah balik, sampai ke Puduraya jer lah..tk larat minyak keter...heheh
bila dia dah tk ada....memula tu aku rasa lega..tak yah risaukan dia yg tinggal kat umah, dah makan ke belum.... kunci pintu ke idak.... tk rasa susah nk pegi memana. Tapi lelama aku dah mula rasa belain... aku rasa sunyi. Rasa cam mengong je....cam ne yer... tk apa lah. Mlam ni aku nk habiskan baca buku yang aku beli kemarin. Dah baca setengah buku dah... tajuk buku . "For One More Day"..kisah sorang pemain besbal yang tingat kat mak dia yang dah meninggal.. memula aku dok dengar promotion dari TV1...best pulak aku nengok ..so kemarin dulu aku carik kat MPH....jumpa...tu pun dah buruk je yg tinggal. Aku beli gak la...sbb dah tingin nak baca.
tu je lah aku citer arini...
Ngantuk dah...time to forget everything..!!!!
No comments:
Post a Comment
Terima kasih atas kunjungan dan komen anda.