Apo nk di kato.... tk per.... nnt kan coba ku godek2 lagik... dpt gaji baru gi repair...huhu..
Petang ni Hazirah pulang bercuti 2 minggu ...misti dia buhsan giler tanpa PC nih kat rumah.... ummi dia lagi buhsan... waaaaaaaaaaa...
Harap2 ada belas ihsan si Nurzayani ni meninggalkan laptop dia kat rumah, sementara dia ke Perak untuk kesinambungan Final Year Project dia lagik esok...
ciannye kak chah..x dpt laa nak berfb cuti nei..kalu akak nak anta repair..hasben kite ley tlg..dgn akak, kite bg rege baik punye..heheh..rosak pe kak?...
ReplyDeleteini mesti kes rindu nak berbloging tak pun gian kat fb maklumlah ladang tengah membesar dan menjadik...hehehee...
ReplyDeleteAcik,
ReplyDeleteKalau dah ketageh membloging memang gitulah perasaannya!
acik, bolilah laptop. baru dua tiga ribu ngeh..ngeh..
ReplyDeletesms akak nanti.no acik dah lebur...
tu kene beli baru tu Cik ..
ReplyDeletedapat bonus nanti
bolehlah beli .. kerr ..
bonus dah langsai .. hehehe
errrr.. ni anak gajah ke kat dlm rumah ko ni
ReplyDeletepinjam lappy anak nih.
ReplyDeleteAida,
rasanya format jer ok lah kot...nnt kita diskas ekk...
SMM,
ntahla...acik senor sjk akhir2 ni mang tader moodpun guna pc nih..da kurang mblogging pun..entry pun kekdg je hapdet. Sbb PC slow gaknya ato sbb badan tk baper sihat nih. Cepat letih ngantuk.
Ladang? Farmvlle? ooh tdk...acik tk ketagih tang tuh..hehe..Alhmdulillah...
cumer menanam ssikit kat country story..suka2 je.tpi tk ketagih.hehhe..dan bela pet kat Pet Society je..tupun tk wajibkn diri gi situ...since pc ni lagik slow klu main game tuh..
Kak Nora,
tu lah...acik tengah blajar nak kurangkan ketagih betenet ni je..
Mata udah makin kelabu nmpaknya..udah lebih sploh tawon ngadap mender nih.
KakPah,
susah mawu ckp klu nk beli2 nih. Repair je mna yg ada slgi blh guna kak..acik ni bukan org sinang..walopun tingin sesgt yg baru dn canggih cam owg lain...
nnt acik sms yo..
Uji,
Bonus?? mang udah lebur..satu pristiwa sadis bulan lepas.ketika bru kuarkan gaji,...bantuan kajaan yg ganti bonus yg ciput tuh, tlh cicir tah kat mana...lenyap gitu aje...
tak de jeki...
err..klu tk ilangpun duit tuh,....raso eh...blh beli hard disk laptop je kot....ekekeke...nk kener carik lagi 2ribu gamaknya.
shifu,
anak gajah je yg mampu acik bela shifu oooi..bkn cam shifu dll tuh...banyak duit..blh bela anak ikan pari....errrr...
anak gajahpun, itu lah teman acik ..
Achik dah kena beli baru ni
ReplyDeletetak mampu lagik sya...selagi blh gna, acik akan repair...da bnyk jasa PC tua tuh...walopun tk canggih..
ReplyDeleteSedar tk sedar, bnyk bantu cecikgu tu taw...heheh..
sya..weeken ni acik cam tk baper sihat nk gi memana ...kensel la pengajaran mesin rumput kita tu dulu ye...huhu.